מרחיקים את היונים והחולדות

1 זמן קריאה 446 צפיות

רוב האנשים אמנם נרתעים מחולדות אך הם אינם מאוימים מהיונים שהתבייתו על גג ביתם או במסתרי הכביסה שלהם. הם אינם יודעים שהדימוי של היונה כמסמלת שלום וטוהר אינו קשור למציאות בה הם חיים. יונים, לא פחות מחולדות ולעיתים אף יותר, גורמות לנזקים ולעיתים אף מסוכנות לבעלי חיים ובני האדם. כל אלו מובילים למסקנה שכל אדם צריך לטפל במקצועיות וכמה שיותר מהר בבעיית היונים שבסביבות ביתו ובבעיית החולדות שבביתו וזאת על ידי הזמנת מומחים בתחום הרחקת יונים וחולדות ו/או קנייה של מוצרים המיועדים להרחקת מכרסמים.

 

חולדות ויונים – כרטיס ביקור

רוב האנשים אינם מודעים לעובדה שגם אם הם ינסו להרחיק את החולדה בדרכים שונות ומשונות מביתם, קרוב לוודאי שהם לא יוכלו לבצע את הדבר לבד. החולדה היא יונק המשתייך למשפחת המכרסמים, יש לה חוש שמיעה מפותח וחוש ריח מפותח, היא ידועה בכושר ההישרדות שלה (יכולה לשרוד גם בתנאי הקור המקפיא של סיביר) והיא אינטלגנטית ביותר. כלומר, אם תחליטו לנסות ולבצע הדברת חולדות באמצעות רעל, קרוב לוודאי שכל שאר החולדות שבביתכן יבינו שחברתן מתה כתוצאה מאכילת רעל וימנעו מאכילת אותו מאכל והגעה אל אותו מקום בו מונח הרעל (גם אם תטמינו אותו בנקניק ריחני וטעים).

 

החולדות ניזונות מכל סוגי המזונות בבית כאשר המאכלים האהובים עליהן הם דגנים ופירות. הסיבה המרכזית שגורמת לאנשים לשכור את שירותיו של מומחים בתחום הדברת חולדות או לרכוש מכשיר סולרי המיועד להרחקת חולדות היא שמדובר על מכרסמים מסוכנים. החולדות מסוכנות לבני האדם ולחיות המחמד, הן עלולות לנשוך ברגעי בהלה ומעבירות מחלות מסוכנות. אם אתם נתקלים במצבים בהם יש עצים אכולים בחצר הבית שלכם, שאריות מזון מכורסמות במטבח או בסלון, גלילי צואה שחורים וקטנים ועקבות פסיעה במקומות מאובקים, קרוב לוודאי שיש חולדות בביתכם והגיע הזמן לטפל בבעיה.

 

יונים וזאת בהשוואה אל חולדות אינן מרתיעות במראהן אך מדי שנה יש עליה בדרישה למוצרי הרחקת יונים אלקטרונית ומוצרים נוספים, כמו למשל דוקרנים ורשתות מיוחדות שעוזרות להרחיק את היונים מסביבת הבית. הרצון להרחיק את היונים מהסביבה הביתית נובע מכך שהן מסוכנות לבני האדם שכן הן מעבירות מחלות מסוכנות ובנוסף, הן תמיד מופיעות כלהק, מרעישות ומפזרות את הלשלשת והכינים שלהן בכל מקום בו הן נמצאות. לסיכום, נכון להיום יש אפשרות להרחיק את היונים והחולדות במהירות וביעילות וזאת על ידי שימוש בשיטת הרחקת יונים אלקטרונית ובמוצרים שונים שעיקרם הדברת חולדות. בהצלחה!

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
כל מה שחשוב לדעת על הדברת חולדות