משחק וחשיבה אסטרטגית – מלמדים אתכם איך..

1 זמן קריאה 386 צפיות

תורת המשחקים משפיעה על כל רובד בחיינו ונוגעת בצורה זו או אחרת בכל אחד משלבי התפתחותנו. בתחום המקצועי, תורה זו עוסקת בכל הקשור אל אסטרטגיית יחסי הגומלין בין מקבלי החלטות ובכדי להצליח להגיע לאותו מקום אליו אנחנו מייעדים את עצמנו כל אחד מאיתנו יצטרך ללמוד כיצד לשחק את המשחק.

 

אם בעבר הלא רחוק, כל אחד עסק בניסיון לשחק את המשחק, אך פעמים רבות הוא מצא את עצמו נכשל במהלכיו משום טעויות שנבעו מחוסר ידע וחוסר ניסיון ונאלץ לוותר על מקומו במשחק, כיום יש אפשרות אחרת: ללמוד מאחרים טרם ההתנסות המעשית במשחק החיים. לימודים על ידי השתתפות בהרצאות מעשירות כמו למשל תורת המשחקים וחשיבה אסטרטגית – הרצאה אחת מתוך הרצאות רבות המועברות על ידי מרצים מומלצים ובעלי שם. מרצים שמצליחים להפנט את קהל הנוכחים באולם באמצעות הרצאותיהם המרתקות שנסמכות על טלאי מידע, ניסיון והתמחות בתחומים כמו למשל כלכלה, מנהל עסקים, משפטים, תקשורת ומדעי ההתנהגות.

 

תורת המשחקים ועוד

נכון להיום כל חברה, ארגון וגוף פרטי יכולים לבחור הרצאות מרתקות על פי נושאי ההרצאה או המרצה שמעביר את ההרצאה. בחירה של הרצאה כמו למשל תורת המשחקים תוביל את הקהל להבין מה בדיוק קורה במשחק החיים וכיצד ניתן להתמודד עם משחק זה. בתורת המשחקים כל שחקן יודע שהפעולות אותם הוא עושה משפיעות על יתר השחקנים במשחק ושהפעולות אותן הם מבצעים משפיעות עליו. בהרצאה המרצה ינתח איך בתורת המשחקים, אותן השפעות הדדיות תנתבנה  החלטות מסויימות בקרב השחקנים וכיצד בסופו של דבר מובילות לתוצאה הסופית הרצויה לאחד והלא רצויה לאחר. החשיבה האסטרטגית המתפתחת כתוצאה מהמשחק ומהמהלכים המונהגים בו תשפיע ותיגע בחיים האמיתיים בתחומים כמו למשל ניהול, כלכלה, משפטים, מדעי המדינה. הכלים בהם ישתמשו במשחק ישמשו את המשתתפים גם בחיים האמיתיים, קרי, “במשחק החיים”, כלים כמו למשל  התמקחות, פיתוח, חיפוש עבודה, אבטלה, פשיעה ואכיפה, תחרויות בין משתתפי המשחק, השקעות ועוד.

 

תורת המשחקים וחשיבה אסטרטגית – הרצאה היא רק דוגמה לאחת מאותן הרצאות מעניינות שגורמת לקהל הצופים בה לצאת עם תחושה של סיפוק ועושר תיאורטי. נכון להיום יש מגוון הרצאות מעשירות נוספות אותן מעבירים מרצים מומלצים וכל שנותר באם גם אתם מעוניינים להשתתף בתובנות, בידע ובניסיון של המרצים הבולטים בישראל, הוא להחליט מהי אותה הרצאה בה אתם מעוניינים ולבחור את התאריך הנוח לכם. שיהיה בהנאה!

 

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
פתיחת תיק גירושין וההתדיינות