ספר אלקטרוני לחוויית קריאה מעולם אחר

1 זמן קריאה 364 צפיות

קריאת ספרים מאפשרת לקורא להיכנס אל עולם שכולו דמיון פורה ומענג. המסע במהלך קריאת הספר, הופך לחוויה בלתי נשכחת וזאת בעיקר אם הספר הנבחר היה מוצלח ובעל המלצות רבות ומגוונות. מאז כניסת הטכנולוגיה אל חיי היום יום, התחלפו גם הספרים המסורתיים לספרים אלקטרונים, אשר משנים את חווית הקריאה מהקצה אל הקצה. תוכנו של הספר האלקטרוני אינו שונה מהתוכן של הספר המסורתי וההבדל היחידי הוא בחוויית הקריאה, המתאפשרת באמצעות המכשיר האלקטרוני של הקורא, בין אם זהו סמארטפון או טאבלט.

 

מדוע לקרוא ספרים בטכנולוגיה מתקדמת

לקריאת ספרים אלקטרוניים יתרונות רבים ומגוונים, ביניהם: נוחות הקריאה מכל מקום ובכל זמן, עלות מינימליסטית ועוד. עוד לפני שאתם רוכשים את הספר, הנכם יכולים לקרוא תקציר אודותיו, המלצות ולהבחין לפני הרכישה, האם הז’אנר המדובר תואם את ציפיותיכם ואת נכונותכם לקרוא את האמור. ספר אלקטרוני להבדיל מהספר המסורתי, יעלה לכם כמה עשרות שקלים בודדים כך שההשקעה הכספית אינה גבוהה והיא זו שתאפשר לכם לקרוא יותר בפחות השקעה כספית.

ילדים אשר נולדו אל תוך העידן הטכנולוגי, מורגלים לעשות כל פעולה באמצעות המכשירים החכמים. ילדים אלו להבדיל מהדורות הקודמים אינם “מפחדים” מהטכנולוגיה אלא להיפך הם מעדיפים אותה על פני כל אופציה אחרת. אם ישנם ילדים אשר לא מתחברים אל הספרים המסורתיים משום, שהם אוהבים את מרבית זמנם להעביר אל מול המחשב או הטאבלט, הרי שאתם יכולים כהורים להפגיש אותם עם ספר אלקטרוני ולגרום להם לקרוא יותר ממה שהם קוראים נכון להיות.

ספרים אלקטרוניים רבים ומגוונים יוצאים לאור, בין אם אלו הם ספרים שהודפסו במהדורה הדיגיטלית ובין אם אלו הם ספרים שטרם יצאו לאור וההוצאה הראשונה שלהם היא באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת. הז’אנרים גם הם רבים ומגוונים החל מספרי מתח, דרך ספרי פרוזה ועד ספרי ילדים לכל הגילים. כל עוד ילדיכם קוראים ספרים הרי זה משובח אך אם הם אינם קוראים ספרים, נסו להכיר להם את הספרים האלקטרונים ותיווכחו כי הם מתחברים לקריאה החדשה של העידן הנוכחי.

קחו בחשבון כי ההוצאה דרכה אתם קוראים את הספר הדיגיטלי שלכם, תדאג לעדכן אתכם בחידושים ולהכיר לכם ספרים מגוונים מהז’אנר אותו אתם אוהבים כך שבמקום לגשת אל הספרייה ולחפש בעצמכם את הספר המומלץ הבא, תוכלו בהחלט לקבל המלצות ישירות אודות ספרים אלקטרוניים הישר אל מכשיר הנייד שלכם.

 

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
ספר אלקטרוני לחוויית קריאה מעולם אחר