ספר זה לא כל הסיפור

1 זמן קריאה 422 צפיות

 

מי שנולד בשנות ה- 90 , נפעם נוכח המחשבה שניתן לקרוא כיום ספרים ולא באופן המסורתי והמקובל. מי שנולד בשנות ה- 2000, כבר פחות מתחבר לקריאה המסורתית שהייתה מקובלת, עצם היותה אופציה יחידה. הדיכוטומיה בין ילידי שנות ה90 ומטה ובין ילידי שנות ה- 2000 ומעלה, היא שהופכת את החיים לדינמיים ומעניינים אף יותר. מאז פרוץ הטכנולוגיה והשינויים הרבים שחווה כמעט כל תחום במדינת ישראל בפרט ובעולם בכלל, גם תחום קריאת הספרים חווה שינוי ויש לומר מהותי. קינדל הוא האפשרות לקרוא ספרים באופן דיגיטלי ולהימנע מרכישת ספר מודפס שעבורו כרתו מספר עצים. ספר דיגיטלי חובק בתוכו יתרונות רבים ומגוונים, אך לפני שניכנס ליתרונות, הבא נסקור מעט את החוויה וכיצד עובדת הקריאה הדיגיטלית.

לקרוא מכף היד

הספרים הדיגיטליים עובדים באופן פשוט ביותר. כל אדם יכול להוריד אל המכשיר שלו, בין אם זהו הקינדל, הטלפון הנייד, המחשב, הטאבלט ובכלל, אפליקציה המאפשרת קריאת ספרים. ישנן אפליקציות רבות ומגוונות המאפשרות רכישת ספרים רבים ומגוונים בשפות שונות. לאחר הורדת האפליקציה אל המכשיר, ניתן להיכנס ולחפש את הספר המומלץ, אם באמצעות חיפוש שם הספר או שם הסופר וניתן גם לסייר (וירטואלית כמובן) בין מדפי הספרים לפי סקטורים, החל מדרמה, דרך היסטוריה ביוגרפיה ואף להגיע אל ספרי הילדים.

עבור כל ספר דיגיטלי, משלמים סכום סמלי ביחס לעלות הספר בחנות המסורתית, כך שהחיסכון עבור קריאת הספר הוא עצום ומאפשר לעיתים באותו סכום של ספר אחד, לרכוש 3 ספרים דיגיטליים לקריאה. לאחר התשלום יועבר הספר לאזור האישי שלכם, שם תוכלו לקרוא אותו וליהנות ממנו עד תומו. גם אם סיימתם לקרוא את הספר, אין הוא נעלם מהספרייה האישית שלכם, ואתם יכולים בכל זמן נתון לחזור ולקרוא אותו להנאתכם, גם כעבור שנים. אם אתם רוצים להחזיק מכשיר שנועד לקריאת ספרים בלבד ולא להשתמש במכשיר הנייד או המחשב האישי שלכם, אתם רשאים לרכוש קינדל וליהנות כאוות נפשכם מקריאת ספרים.

יתרונות הספרים הדיגיטליים הם רבים ומגוונים וביניהם, אין אתם צרכים להסתובב עם ספר בתיק כדי ליהנות מקריאה בתחבורה הציבורית, אין שום סיכוי שתשכחו את הספר בבית, משום שהוא תמיד אתכם בנייד, אתם שומרים על איכות הסביבה ומונעים השמדת יערות, אתם חוסכים כסף רב בכך שאתם משלמים עבור הספר סכום מועט ועוד. קריאת ספרים באופן דיגיטלי הפכו בשנים האחרונות למבוקשים ופופולאריים בכל הגילים.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
הוצאת דרכון ספרדי