קינוחים טעימים ובריאים

1 זמן קריאה 546 צפיות

אם מדובר על כיבוד עבור ישיבה במשרד או על כיבוד עבור אורחים שאתם מצפים להם, בין אם זה למען שמירה על בריאות הילדים או לשם גיוון, קינוחים בריאים הם רעיון מקורי שכדאי לכם לאמץ. תחשבו על זה, קינוחים תמיד מגיעים לאחר ארוחה דשנה וחבל להעמיס לתוכם מצרכים לא בריאים שרק יעלו את הערך הקלורי. את הקינוחים הבריאים אפשר לנשנש ללא נקיפות מצפון גם אחרי הארוחה וגם ליהנות מהם בתור ליווי לכוס הקפה בשעות הבוקר ובשעות אחר הצהריים. קינוחים בריאים הם גם בעלי ערך תזונתי גבוה, מכיוון שלא מדובר על צמצום הערך הקלורי בלבד אלא על שימוש לשם אפייה במוצרי מזון בריאים מן הטבע שלא כוללים שומן טראנס או סוכר לבן הקשים לעיכול שלנו.

כמה דוגמאות מעניינות

עוגיות שומשום הן הקינוח הבריא  הנפוץ ביותר בשל קלות ההכנה שלהן. מלבדן אפשר להכין גם חטיפי גרנולה ביתיים, כדורי תמרים, קרמבל תפוח בדבש נטול מרגרינה או חמאה, עוגיות בננה, גרנולה ביתית, עוגיות קוואקר, בראוניז ללא סוכר ואפילו עוגיות גרנולה וטחינה. הרשימה של קינוחים בריאים היא ארוכה ורוב המתכונים הם פשוטים וקלים להכנה שלא מצריכים מוצרי מזון מיוחדים אלא מתמקדים בעיקר במה שיש לרובנו בבית דרך קבע. אם אתם מעוניינים להפתיע באמת עם הוירטואוזיות, גם טירמיסו – הקינוח האיטלקי האהוב יכול להיות טבעוני ובריא להפליא. קינוחי טפיוקה האקזוטיים גם נחשבים לבריאים מכיוון שהם לא מכילים קמח או סוכר לבן. עבור מי שמחפש את הדבר האמיתי, יש גם מתכון בריא לטארט טרופי עם גנאש קוקוס ושוקולד.

נטייה אופנתית או מגמה מבורכת

הטרנד הבריא קיים היום בכל תחומי הבישול ורק לאחרונה הוא הגיע גם לתחום הקינוחים. יש לא מעט אנשים שרגישים לגלוקוז ולמוצרי חלב, לקמח ולתוספות כימיות שמוסיפות חברות המזון לקינוחים על מנת לשפר את טעמם. המומחים טוענים שלא מדובר על אופנה חולפת אלא על מגמה שתלך ותתעצם, מכיוון שהאנושות הגיעה למיצוי היכולת שלה לאכול מוצרים מעובדים ולא בריאים.

כיצד לשלב קינוחים בריאים בתזונה של הילדים

על מנת להרגיל את הילדים ליהנות מקינוחים בריאים כמו עוגיות שומשום או חטיפי אנרגיה ביתיים, כדאי להתחיל עם אריזת כמה עוגיות לבית הספר. ברגע שהילד יראה כי חבריו אוהבים את העוגיות שלו הוא ישמח לאמץ אותם גם. זכרו כי לא תמיד כדאי לציין את העובדה כי העוגייה שהילד קיבל בריאה. אפשר לשדרג אותה עם צורות מעניינות שהילד אוהב ותשומת הלב שלו תתמקד בצורה ובטעם של העוגייה במקום במחשבה שזה משהו בריא ולכן זה עלול להיות לא טעים. השלב הבא הוא שילוב קינוח בריא בתפריט הקינוחים של מסיבת יום ההולדת. הכינו כדורי שוקולד בריאים לכבוד האירוע או מעדן פירות עם קרם קוקוס בננה. זה יגרום לאושר לא רק של הילד שלכם אלא גם של  ההורים של חבריו שהוזמנו למסיבה.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
בחירה ורכישה של רכב חדש- הדרך הנכונה והנבונה
קינוחים טעימים ובריאים