קצת על צימרים בצפון

1 זמן קריאה 397 צפיות

צימרים יוקרתיים בצפון הפכו בעשר השנים האחרונות למשאב כלכלי מרכזי בקרב יישובי הצפון. צורת היישוב הכפרית הייחודית למדינת ישראל- המושב, בו ניתן למצוא משקים חקלאיים ועצמאיים, בדרך כלל קטנים, הפך למשאב תיירות ראשון במעלה תודות למגוון הרחב של הצימרים המעוצבים שמוצעים באזור הצפון לנופשים הארץ ישראליים לרוב. בצפון הארץ ניתן למצוא שפע של יחידות אירוח בצורה של צימרים למשפחות עם ילדים, לזוגות המעוניינים בבילוי רומנטי ואינטימי, לקבוצות ולעובדים במסגרת ימי כיף מטעם העבודה.                                                                                         swimming pool

 

פיתוח התיירות בצפון הארץ

מרבית הצימרים בצפון נמצאים במושבים המציעים למבקרים שפע של נופים מדהימים ותפאורה מרהיבה בצורה של רכבי הרים גבוהים, ואדיות ופלגי מים זורמים. לא זו בלבד, בצפון הארץ ישנו אקלים אידיאלי לחופשות וטיולים והכי חשוב אוויר פסגות צלול שמעניק תחושה של ארצות אירופה הצפוניות. צימרים יוקרתיים בצפון ממוקמים בסמוך לשלל אטרקציות ייחודיות שניתן למצוא אותן רק בצפון הארץ. כיום ההשקעה הרבה שנותבה לשם פיתוח התיירות בצפון והצימרים בפרט ניכרת ברמת הביקוש הגבוהה לחופשות בצפון.

 

הרחבת הבנייה של יחידות אירוח בצפון

למרות שרוב התיירות שמאפיינת את אזור הצפון היא תיירות פנים, בכל זאת ישנה מגמה נוספת של מטיילים הפוקדים אזור זה מכל קצוות העולם. הצפון מציע צימרים למשפחות בהם הושקעה לא מעט מחשבה הן מבחינת העיצוב והן מבחינת הקרבה לאזורים אטרקטיביים לטיולים בחיק הטבע.  נפח התיירות בצפון החל להתפתח משמעותית עם הרחבות נוספות של עסקי המושבניקים במרוצת השנים במסגרתם נבנו יותר ויותר צימרים יוקרתיים בצפון, או צימרים כפריים בעלי עיצוב רומאנטי. בהתאם לזאת הביקוש להם גדל.

 

סיוע גבי מהמדינה

בצפון הארץ ישנם משאבים טבעיים בקנה מידה עצום ועל כן המדינה סייעה והעניקה תמיכה גבית לאותם המושבים שהחלו במגמת פיתוח התיירות באזוריהם. עם עלייה ניכרת ברמת הביקוש לצימרים בצפון גדל בהתאם גם ההיצע ובעל הצימרים התחילו להשקיע מחשבה רבה בפיתוח יחידות האירוח הייחודיות ביותר בעלות עיצוב שאין שני לו ועם שלל גימיקים מיוחדים שהופכים כל צימר להרבה יותר מעוד יחידת לינה פשוטה וסטנדרטית.

 

בעלי הצימרים בצפון אם כן לא מוכרים רק חבילות לינה אלא קונספט חווייתי ותיירותי מושקע במיוחד. צימרים למשפחות הם בעלי ביקוש בעיקר בחודשי הקיץ ובעונת החגים בעוד שצימרים לזוגות רומאנטיים בדרך כלל בעלי תפוסה כמעט מלאה בחודשי החורף הסגריריים.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
ריצוף קרמיקה דמוי פרקט – פתרון מתאים לכל מרחב ולכל מקום