ריצוף קרמיקה דמוי פרקט – פתרון מתאים לכל מרחב ולכל מקום

1 זמן קריאה 394 צפיות

מעוניינים ברצפה בסגנון כפרי, המזכירה את ריצוף הפרקט, אך לא כזו העשויה מעץ או מעץ סינטטי? רוצים ליהנות ממראה מיוחד בבית, אך גם מיתרונות רבים שמציע הריצוף? אם כן, מה דעתכם על ריצוף דמוי פרקט? תחום עיצוב הבית ובעיקר תחום הריצוף מביא איתו בשנים האחרונות שלל של חידושים רעננים וגם איכותיים מאד, המשתלבים מצוין במרחב ובחלל הביתי ויוצרים מראה שקשה להתעלם ממנו. ריצוף העשוי מקרמיקה אך כזה הדומה במראה שלו לפרקט הוא הזדמנות ליהנות מכל העולמות. מה מאפיין את הריצוף הזה ולמי זה מתאים? הנה, התשובה.                                                                 Hardwood floor.

 

מהו ריצוף דמוי פרקט

בין אם מדובר בפרקט העשוי מעץ טבעי או פרקט סינטטי, לפרקט יש מראה בלתי רגיל והוא יוצר אווירה שאין כמותה. לעומתו, ישנם אריחי קרמיקה, הנחשבים לפופולאריים מאד, הן בזכות רמת העמידות הגבוהה שלהם, החוזק שלהם וגם העובדה שאינם מצריכים תחזוקה מיוחדת. אחד החידושים בתחום הריצוף, הוא ריצוף דמוי פרקט. ריצוף זה עשוי מאריחי גרניט פורצלן, אריחים פופולאריים ואהובים מאד. אריחים אלה בעלי מראה דמוי פרקט, המשווה לחדר הרחצה או לכל חדר אחר שבהם הם משולבים מראה שאין כמותו! ישנם סוגים שונים ועיצובים שונים של ריצוף העשוי מגרניט פורצלן. ריצוף דמוי פרקט הוא ללא ספק בין החדשניים והמתקדמים מכולם. ניכר כי מדובר בלהיט שהולך ותופס תאוצה לאחרונה, כזה שניתן יהיה לראות אותו בבתים רבים וגם במשרדים. יש בו את המראה הטבעי והחמים של הפרקט ואת האיכויות והיתרונות הרבים של הגרניט פורצלן.

 

למי זה מתאים

ריצוף גרניט פורצלן דמוי פרקט יכול להתאים לכל אחד. הוא יכול להתאים לבתים גדולים, המעוצבים בסגנון מודרני, וגם לבתים המעוצבים בסגנון כפרי, טבעי יותר. הוא יכול להתאים לחלק הפנימי של הבית וגם לחלקו החיצוני. הוא יוצר אווירה חמימה ונעימה מאד בבית, אך מבלי להתפשר על האיכות. אפשר למצוא מבחר של עיצובים דמוי פרקט לאריחים אלה, ולבחור בעיצוב המתאים ביותר לבית וכן זה המשתלב באופן מושלם לצד האלמנטים העיצוביים האחרים, הצבעים השולטים וגם הסגנון כולו.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
מקצוענות לא חייבת להיות יקרה