רעיונות למתנה לכבוד החגים

1 זמן קריאה 428 צפיות

ראש השנה קרב ובא וזה הזמן להתחיל להיערך אליו ולחפש מתנה מיוחדת לבני המשפחה או לחברים. אפשר למצוא בשוק כיום מגוון עצום ונפלא של מתנות מכל המינים ומכל הסוגים. ישנן מתנות שימושיות, ישנן מתנות שהן לנוי וגם ישנן מתנות מתוקות וטעימות. אם אתם מחפשים רעיונות למתנה לכבוד החגים, הנה כמה רעיונות, שאולי יוכלו לעזור לכם:   candy

  1. חבילת שי מתוקה וטעימה – נכון, לא מדובר אמנם ברעיון מקורי, אבל הוא ללא ספק רעיון למתנה שתשמח כל אחד ואחת! חבילות שי עלית הן הזדמנות לשמח את החברים הכי טובים שלכם וגם את בני המשפחה. עלית חבילות שי כוללות מגוון של ממתקים טעימים, האהובים על כולנו, ממתקים שמתאים גם לגדולים וגם לקטנים. בין אם מדובר בראש השנה או אפילו בכל חג אחר, חבילות שי עלית הן פתרון נהדר למי שמחפש מתנה מתאימה לחג.
  2. זר פרחים גדול וצבעוני – מי שרוכש עלית חבילות שי, יכול לצרף להן גם זר פרחים גדול וצבעוני. אפשר גם לשלוח זר ללא תוספת של חבילת שי ולשמח את המקבלים אותו בזכות הצבעים הנהדרים שלו וגם הריחות המשובחים. זר פרחים גדול הוא מתנה נפלאה לחג שיכולה להתאים לכל אחד. אפשר לבחור מתוך מגוון של פרחים וסידורים שונים וכמובן גם לצרף ברכת חג שמח.
  3. עוגת דבש טובה – בראש השנה נהוג לאכול עוגת דבש, בין אם בתום ארוחת החג או אפילו יחד עם הקפה. מי שרוצה לפנק את החברים הטובים שלו או את בני המשפחה במתנה מושקעת וגם טעימה, יכול לאפות עוגת דבש טובה, לפי אחד מתוך המוני המתכונים שמתפרסמים ברשת או בספרי האפייה למיניהם, ולשמח את האנשים שהוא אוהב עם מתנה נפלאה. אפשר לצרף לעוגה גם צנצנת של דבש איכותי, שימתיק עוד יותר את החג.
  4. דיסק וספר – ראש השנה הוא הזדמנות גם להביא דיסק עם מוסיקה מצוינת וגם ספר טוב. אפשר למצוא בחנויות השונות לצד לא מעט חבילות שי עלית, גם מארזים של ספרים ודיסקים של מיטב הזמרים. אפשר לבחור בדיסק של שירי ארץ ישראל או דיסק של מוסיקת עולם, למשל, ולצרף לזה עלית חבילות שי עם ממתקים שונים. זו יכולה להיות מתנה לבני המשפחה הקרובים או לחברים שלכם, מתנה שלא שוכחים וגם מתנה שימושית מאד. לא לשכוח לצרף גם פתקית החלפה, במידה ומעוניינים להחליף לדיסק אחר או לספר אחר, אולי.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
השקעה בבחירת מזרון לילדים ולמבוגרים