שיווק באינטרנט הוא לא משחק ילדים

1 זמן קריאה 406 צפיות

בואו נתחיל דווקא עם אלמנט ההפחדה, שיווק באינטרנט לא מקצועי ולא מיומן הוא שיווק מסוכן. אין ספק כי כל בעל עסק מחוייב לבצע שיווק באפיקים מגוונים, אך גוגל לא שוכח כלום וכל טעות שיווקית עתידה להיות מוזכרת גם בעוד מספר שנים, כך שעוד לפני שאתם שוקלים לעשות צעד זה או אחר, קחו בחשבון שגוגל “זוכר” את כל הדפים וזוכר את הפעילויות שלכם. בואו נניח לרגע, שבחרתם להפיץ דף נחיתה כחלק מתהליך פרסום בגוגל ובדף זה כתבתם נוסחים שיווקיים לא נאותים שהתסיסו את הלקוחות והם בחרו להפיץ אותם ברשתות החברתיות, אתם חושבים שאם תמחקו את הדף מגוגל ההשמצות יעלמו? ממש לא! סביר כי גם בעוד מספר חודשים בזמן שתקישו את שם העסק השמצות אלו יופיעו ועל כן תהליך שיווק מקצועי לצד פרסום בגוגל מחוייב להתבצע בצורה מקצועית ומושכלת אחרת אתם יכולים לעשות נזק גדול יותר מתועלת ואף להוציא את כספכם לשווא ולהעמידו על קרן הצבי.

Clouds vanishing from a landscape displayed on a computer monitor
Clouds vanishing from a landscape displayed on a computer monitor

איך לבצע שיווק מקצועי

כדי לבצע מערך שיווק אינטרנטי מקצועי יש בראש ובראשונה להכיר את כל האופציות הקיימות לרשותכם, החל משיווק במנועי חיפוש, דרך שיווק ברשתות החברתיות ועד תפעול בלוג מקצועי ומוביל אשר יהפוך אתכם לאושייה אינטרנטית. לאחר שתכירו את כל הכלים, יהיה לכם קל יותר להבין אל מול מה אתם מתמודדים ואף לבחור את אפיק ההשקעה המתאים לכם באופן אישי ובהתאם לפעילות העסקית אותה אתם מבצעים על בסיס קבוע. אם בחרתם באפיק פרסום בגוגל סביר שתזדקקו למעט ידע אודות התהליך ואודות האופציות הקיימות, בין אם זה קידום ממומן או אורגני.

פרסום בגוגל, כחלק בלתי נפרד מתהליך שיווק באינטרנט יכול להיות אפקטיבי עד מאוד אך זאת בתנאי שהוא מתבצע בצורה הנכונה והמקצועית ביותר, עבורכם ועבור בית העסק שלכם באופן אישי. לא כל מסלול פרסום מתאים לכל בית עסק, כך שעליכם לבחור את המסלול היעודי לכם באופן אישי בין אם זהו קמפיין PPC –  קמפיין ממומן, קידום ויראלי או בשמו המקצועי קידום אורגני ועוד.

התייעצות עם אנשים מהתחום בהחלט תצליח למקד אתכם ולאפשר לכם לבחור את האפיק המשתלם ביותר וזה שיצליח להחזיר לכם את ההשקעה ואף ליצור רווחים בטווח הקצר והארוך גם יחד. קחו בחשבון שאתם מתייעצים עם מביני דבר ולא עם כל אחד שיודע ומכיר את גוגל באופן שטחי.

לסיכום, שמרו על צעדי השיווק שלכם חכמים ומקצועיים כדי להבטיח עתיד משווק ונעים.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
השקעות בשוק ההון – היום כל אחד יכול!