אייפון 5S- מה צפוי לנו?

1 זמן קריאה 511 צפיות

אף על פי שבארץ עוד לא הייתה השקה רשמית שלו, אייפון S5 נכנס לשימוש בסערה גדולה והוא אף עולה על כל הציפיות.

עם הדגם החדש של אייפון יצאה אפל בהצהרה שקטה אך עצמתית. פעם נוספת היא מבהירה לנו מי היצרנית הטכנולוגיה והחומרה המתקדמת ביותר בעולם. השינוי שאותו אנחנו רואים בדגם המתקדם של אייפון 5S הוא הוליסטי וההתמקדות היא על פרטי יסוד מהותיים באופן שהופך את חווית השימוש לחדשנית ביותר. אין ספק שאנחנו הולכים להנות ממכשיר ברמה מאד גבוהה שיציב רף חדש לחלטין של מקצועיות בשוק המובייל שוב.

היכן נראה את השדרוג?

ובכן, את השדרוג אנחנו חווים כמעט בכל אסקט של המכשיר, החל מהשימושיות שלו, דרך האבטחה, עד למהירות ויש לו אפילו עיצוב חדש. גם המצלמה של דגם ה S5 עברה שדרוג שאי אפשר להתעלום ממנו ועליו נרחיב יותר בהמשך.

  • מעבד חזק יותר- אפל הצליחו לשדרג את המעבד בצורה ניכרת, מה שמעניק למכשיר מהירות גבוהה פי שניים מהדגם שקודם לו. מדובר על פריצת דרך טכנולוגית שבאה להבהיר לנו היטב את הייחודיות של החברה שלא יודעת מנוח. המהירות של הדגם החדש גבוהה אגב פי 40 ממהירותו של הדגם הראשון. את השדרוג הזה ניתן להרגיש בעיקר בעת שימוש באפליקציות בעלות גרפיקה מאד כבדה או במהלך צפיית סרטונים. נכון להיום הדגם החדש של האייפון הוא היחיד בשוק בעל מעבר כה חזק ואף אחד עדיין לא יישר איתו קו מבין המתחרים.
  • מצלמה חדשה, מתוחכמת ואיכותית יותר. עם הקפדה על כל הפרטים הקטנים ביותר באופן שמעניק לה יכולות הרבה יותר גבוהות. התמודדות עם אתגרי תאורה קשים ופונקציות לייצוב ושיפור התמונה הם רק קצה הקרחון במצלמה של האייפון החדש.
  • מערכת Touch ID- נכון הוא שלא מדובר על נסיון ראשון לייצר מערכת הבטחה ביומטרית במכשיר טכנולוגי, על אחת כמה וכמה מכשיר תקשורת. עם זאת, מי שניסה לתפעל פעם מערכת כזו הצטער לגלות שיכולת התפקוד שלה לקויה ביותר. עד כה לא ממש הצליחו לייצר מערכת שמספקת מענה תקין ויעיל וברובן היו המון בעיות תפעול. הדגם החדש מציג מערכת תקנית, נוחה ומאד ידידותית למשתמש.
  • גם הנראות והעיצוב של המכשיר לא נותרו מאחור. אפל נמצאת במגמה שבמסגרתה היא מחליפה את כיסוי הפלסטיק של המכשיר במתכת ונכון להיות מוצרי הפרימיום שלהם כבר מגיעים בציפוי מתכתי, איתם כמובן גם הדגם החדש של אייפון. עם השינוי בחומר הגלם מגיע גם שינוי בצבעים של המכשיר ואלה מגיעים בצבעים מתכתיים שונים. הדגם החדש מגיע גם בצבע מוזהב לידיעתכם.

לסיכום ניתן בהחלט לומר שמדובר על בשורה של ממש בתחום המובייל. האייפון החדש מציג סטנדרט חדש לגמרי של איכות ושל טכנולוגיה. הוא מהיר יותר, חד יותר, נח יותר וחתיך הרבה יותר.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
זקוקים להלוואה מיידית? מהן האפשרויות העומדות בפניכם