לבשל בכלים מקצועיים

0 זמן קריאה 638 צפיות

שדרוג המטבח הביתי יכול להיעשות בקלות. כיום יש מגוון כלים מקצועיים אשר איתם ניתן לעבוד ולקבל תוצאות קולינריות מעולות, גם אם אנחנו ממש לא שפים מקצועיים. רכישה של בלנדר מוט או מיקסר יד איכותיים תאפשר לדרך הבישול שלכם להיות קצת יותר טובה ואף לקצר את זמן ההכנה של מאכלים רבים. בבחירת בלנדר או מיקסר בין אם עבורכם או בתור מתנה – מומלץ שלא להתפשר ולשים לב לפני שרוכשים.

איך לבחור את המכשיר הנכון?

בחירה מוצלחת של בלנדר מוט תאפשר לכם ליהנות ממטעמים שונים במטבח עם מינימום של מאמץ ומקסימום תוצאות מוצלחות. בדומה לרכישה של מיקסר יד חשוב לשים לב לעוצמה של המכשיר, על מנת שיתאים לצרכים הספציפיים שלכם בעבודה במטבח. כדאי שהספק המנוע של בלנדר מוט יהיה גבוה יותר, וכך יוכל לערבל ולכתוש את המזון בצורה יעילה יותר וחזקה יותר. לסוגים שונים של מנועים יש תכונות שונות. קיימים מנועים יציבים לאורך זמן וכמו כן מנועים עוצמתיים אך עם עוצמת קול נמוכה. הכל תלוי בדרישות שלכם כאשר אתם מבשלים. כך גם בבחירת מיקסר יד, סוג המנוע יבחר לפי הצורך בבישול.

ניקוי המוצר

אחד ההיבטים החשובים בבחירת מוצר חשמלי למטבח הוא הניקיון של המוצר. דרך הניקיון של מכשירים חשמליים כדוגמת מיקסר יד או בלנדר מוט, היא משהו שכדאי לשים לב אליו בבחירה שלהם, אך רבים שרוכשים אותם מתעלמים מנוחות הניקוי ולא נהנים מהמכשיר כפי שרצו. ניקוי אפקטיבי של בלנדר מוט יתאפשר באמצעות מוט סכין שאותו ניתן לשלוף. בצורה זו אפשר יהיה לשטוף ולנקות אותו בפשטות. כמו כן, חשוב שהמוט של הסכין יהיה עשוי מנירוסטה. הסיבה לכך היא שהנירוסטה תאפשר ללכלוך לרדת בקלות. זאת בשונה ממוט סכין אשר עשוי מפלסטיק, שעלול להיצבע בצבעים של חומרי המזון השונים. במידה ואתם מתכננים לעשות שימוש אינטנסיבי בבלנדר או במיקסר יד, זה היבט שכדאי שלא להתעלם ממנו. יש אינספור דוגמאות שכולנו מכירים, של מוצרי חשמל במטבח שכמעט לא נעשה בהם שימוש משום שהניקוי שלהם קשה ולעתים בלתי אפשרי בצורה אופטימלית.

אביזרים נלווים

רגע לפני שרוכשים בלנדר מוט, מיקסר יד או כל מכשיר חשמלי אחר שישמש אתכם במטבח, כדאי מאוד לשים לב עם אילו אביזרים נלווים הוא מגיע. אביזרים נלווים בסיסיים יכולים להיות כוס מדידה, מטרפה, קוצץ לירקות ועוד. כדאי שיהיו אלה אביזרים באיכות טובה, אשר יאפשרו לכם עבודה קלה ונוחה במטבח. יותר מכך, כדאי לבדוק גם האם ניתן לרכוש אביזרים נלווים נוספים לאותו מיקסר יד או בלנדר מוט וכיצד ניתן להחליף אותם במידה והם אובדים או מתקלקלים. שווה להשקיע במוצרי חשמל אשר מציעים מגוון של אביזרים (במהדורה מיוחדת או רגילה) גם אם מחירם מעט יותר גבוה.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
מאכלים שצריכים לשלב בתזונה
לבשל בכלים מקצועיים