להתחיל את היום בטוב

0 זמן קריאה 1629 צפיות

איך אתם מתחילים את היום שלכם? בוודאי שמעתם את האימרה הידועה שארוחת הבוקר היא הארוחה החשובה ביותר ביום. כולנו מכירים את המשפט הזה, אך לא יודעים איך לעשות את הצעד הראשון בדרך להתחלת יום קצת יותר טובה ובריאה. בחיפוש אחר מתכונים לארוחת בוקר אנחנו יכולים למצוא שלל רעיונות לסלטים, חביתות או שייקים. אבל, איזון הוא שם המשחק ולכן כדאי להוסיף לתפריט שלנו דברים טעימים ובריאים כמו עוגיות שיבולת שועל או כדורי תמרים למשל. אימוץ הרגלים בריאים יכול להיעשות בהדרגה, ככה גם יותר קל להתמיד בהם.

חומרי הגלם המתאימים

כאשר מקבלים החלטה להתחיל לאכול קצת יותר בריא, חשוב להכניס מרכיבים איכותיים ובריאים לתפריט ארוחת הבוקר שלנו. מתכונים לארוחת בוקר מזינה ועם רכיבים איכותיים יש בשפע. כל מה שצריך לעשות הוא לחפש ולבחור את המתכון המועדף עליכם. עוגיות שיבולת שועל עשויות לא רק מקוואקר, אלא ממרכיבים נוספים. הקפידו שכל המרכיבים הרלוונטיים יהיו באיכות טובה. למי שבאמת מעוניין להשקיע, כדאי מאוד לצאת לביקור אצל הירקן או בחנות טבע ולהכיר את שלל המרכיבים הבריאים והירקות שיכולים להעשיר את ארוחת הבוקר שלכם.

הקפדה על פעילות גופנית

מומחי התזונה תמימי דעים בכך ששילוב של מרכיבים בריאים בתוך מתכונים לארוחת בוקר לא יכולים לעמוד לבדם. אם אתם מעוניינים לערוך שינוי בריאותי של ממש, רצוי מאוד להתחיל לעשות פעילות גופנית. התקופה הנוכחית מאלצת אותנו להישאר בבית, וגם אם אנחנו חושבים שאנחנו מקפידים ואוכלים עוגיות שיבולת שועל או עוגיות בריאות אחרות – זה ממש לא מספיק. אם מצבכם הבריאותי מאפשר זאת, פעילות גופנית באופן קבוע תעשה לכם רק טוב. מעבר ליתרונות הפיזיים שהתעמלות מעניקה, יש כמובן יתרונות נפשיים. אנחנו מרגישים טוב יותר כאשר אנחנו מתאמנים. כדי להגיע לתוצאות אופטימליות חשוב להתייעץ עם איש או אשת מקצוע שיוכלו גם להתאים עבורכם את תוכנית האימונים הטובה ביותר.

להכין טרי

במצב האידיאלי, כדי להכין מנות מתוך מתכונים לארוחת בוקר, היינו יוצאים עם שחר אל השוק כדי ללקט את המרכיבים השונים לארוחה. במציאות, הדברים קצת פחות פשוטים ואין לנו זמן בלתי מוגבל בשעות הבוקר. אם אתם מקבלים החלטה לאכול קצת יותר בריא בבוקר, נסו להכין יותר דברים בבית ולקנות פחות מזון מוכן ומעובד. כאשר אנחנו מכינים בבית למשל עוגיות שיבולת שועל או חביתה, אנחנו יודעים בדיוק מה נכנס לתוך המזון שהכנו ובאיזה מרכיבים וכמויות עשינו שימוש. כאשר אנחנו קונים את אותו המאכל מחנות או במסעדה, אנחנו לא יכולים לדעת בכמה כפות שמן, סוכר או מלח השתמשו כדי להכין את המנה. כאשר אנחנו יודעים בדיוק איך הכנו את המנה, אנחנו יודעים בדיוק מה נכנס לנו לגוף, וזה יתרון עצום עבור מי שרוצה לאמץ שגרת תזונה בריאה יותר.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
משהו מתוק, למתוק שחוגג שנה
להתחיל את היום בטוב