היום מתחיל בטעם טוב

1 זמן קריאה 921 צפיות

ארוחת בוקר טעימה, אולי לא תבטיח שיהיה לכם יום מושלם – אבל קצת מתוק על הבוקר יכול לגרום ליום שלנו להתחיל ברגל ימין. חשוב שהיא תהייה מתוקה – אבל לא יתר על המידה, ואם אפשר, שיהיו בה ערכים תזונתיים גבוהים ככל האפשר.

זו יכולה להיות ארוחת הבוקר של סוף השבוע, או סתם כשבא לנו להתפנק במהלך השבוע. אם גם אתם מחפשים אחר הדבר המתוק הבא, כדאי שתמשיכו לקרוא. מי יודע, אולי כאן תמצאו את הרעיון לארוחת הבוקר המפנקת הבאה.

עוגיות בריאות וטעימות

הקפה של הבוקר תמיד יותר טעים כשיש משהו מתוק לצידו. גם מי שלא מחשיב את עצמו כאופה דגול, יוכל למצוא שלל מתכונים לעוגיות פשוטות להכנה וטעימות מאוד. עבור חובבי השוקולד, או אלא שתמרים עושים להם את זה, יש מגוון גדול של אפשרויות.

להתחיל (וגם להמשיך) את היום עם עוגיות שוקולד צ’יפס זה כיף גדול. כשמוסיפים להן גם קוואקר, הן מקבלות טוויסט בריאותי ומזין יותר. שימוש בסוכר חום, קינמון ואגוזי מלך יוסיף  טעם למתכון ויהפוך אותן לעוגיות בריאות. זו אפשרות טעימה למי שרוצה נשנוש מתוק לאורך היום אך מעונין למתן את צריכת הסוכר. תמיד כדאי לשמור כמה מהן – למקרה שיגיעו אורחים. הכל כמובן תלוי במהירות בה הן יחטפו לאחר היציאה מהתנור.

עוגיות שקדים אף הן עוגיות בריאות המכילות מלבד שקדים גם מייפל וקוואקר. הקוואקר מוסיף לעוגיה סיבים תזונתיים והמייפל מוסיף את המתיקות העדינה. במתכונים שונים לעוגיות, וכך גם לגבי עוגיות שקדים, תוכלו להשתמש בקמח מלא במקום בקמח רגיל.

רעיון נוסף הוא שילוב בין תמרים, אגוזי מלך ופיסטוקים למשל. זהו קינוח טעים ומתוק, שאינו כולל שימוש בסוכר. ממתק זה פשוט מאוד להכנה ומצריך שימוש בתמרים מזן מג’הול כדי ליהנות מהמרקם.

מתכון לארוחת בוקר מנצחת

נהוג לשייך אותו לסוף השבוע, אך אם נודה על האמת: כל זמן הוא זמן טוב לאכול פנקייק. במקום לחפש מתכון לארוחת בוקר מורכבת, אפשר להינות מפנקייק פשוט וקל להכנה. היופי בהכנת פנקייק הוא היכולת להוסיף מגוון רחב של תוספות מפנקות. לפנקייקים המוכנים תוכלו להוסיף סירופ מייפל, קצפת או פירות שונים. ואפשר גם להכין את הפנקייק מראש עם בננות, דבש ומרכיבים נוספים. היתרון הוא שכך לא צריך להוסיף כלום מעל הפנקייק – אך הוא יוצא טעים ומפנק בכל זאת.

הבננה יכולה להשתלב נהדר כמעט בכל קינוח, או ארוחת בוקר מתוקה. היא נמצאת גם במתכון לעוגת בננה. עוגה זו היא בעלת מרקם עסיסי, וטעם עשיר ומתוק. במתכונים מסוימים יש מי שמוסיף לה שוקולד מריר וגם אגוזי מלך – זה לחלוטין לשיקולכם. עוגת בננה תהייה מוצלחת גם בתור משהו קטן להגיש לאורחים שהגיעו פתאום במהלך סוף השבוע, או להפסקת קפה במהלך היום.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
יום הולדת עגול ובלתי נשכח
היום מתחיל בטעם טוב