חופשת חורף חלומית

1 זמן קריאה 606 צפיות

חופשה מפנקת מתחילה קודם כל באנשים אשר נוסעים איתנו. חוויה זוגית מושלמת לא חייבת להיות במקום רחוק מהבית. אם נרחיק רק קצת נגלה פינות חמד ומקומות מקסימים ממש בלי לטוס לארץ אחרת. צימרים עם בריכה פרטית באזורים מבודדים או צימרים בצפון לזוגות מאפשרים “בריחה” נעימה לכמה ימים, תוך תחזוק הזוגיות והנאה אישית שנשמרת גם לאחר שחזרנו מהחופשה. כדי שלא תצטרכו לחפש רחוק, הנה כמה רעיונות לחופשה קרובה קרובה.

לאן נוסעים?

כשהטמפרטורות יורדות, והגשם מגיע לביקור, זה עושה חשק להתכרבל מתחת לפוך. אבל בין היתר אחד הדברים הנחמדים ביותר הוא דווקא לצאת לחופשה זוגית קצרה. לא חייבים להזמין טיסה, מלונות ולסגור מראש שבוע שלם. אפשר להחליט שמתנתקים רק למספר ימים ובוחרים בין המגוון של צימרים בצפון לזוגות, שם החורף באמת נוכח. צימרים עם בריכה פרטית יכולים להיות אלטרנטיבה מהנה בתקופות פחות קרירות, אבל בהחלט אפשר לנסות אותם בדרך לחופשת החורף. אם יש לכם מכרים או אנשים שעליהם אתם סומכים, תמיד כדאי להתייעץ ולקבל המלצות רלוונטיות על אזורים נחמדים לטיול.

לבחור בצימר המתאים

חופשת החורף בארץ יכולה להיות מפנקת לא פחות מטיסה ליעד בחו”ל, צריך רק לדעת לבחור נכון. בחירה של צימרים בצפון לזוגות היא משימה קצת מאתגרת. אזור הצפון: הגליל העליון, התחתון, המערבי וכמובן רמת הגולן הופכים את הבחירה ללא פשוטה.

אז איך תעשו את זה נכון ותוכלו גם אתם ליהנות מחופשה נעימה וכייפית? קודם כל, החליטו על אזור שבו מעניין לכם ומתחשק לכם לנפוש. צימרים עם בריכה פרטית קיימים בכל רחבי הארץ, אך האטרקציות משתנות בין מקום למקום. בימי החורף הקרירים וכאשר יורד שלג בחרמון, צימרים בצפון לזוגות בייחוד באזור רמת הגולן הם אפשרות נהדרת. תוכלו ליהנות מטיולים רגליים באזור, עבור מיטבי לכת או נהני לכת. טיולים קולינריים אף הם רעיון נחמד לטיול קצת אחר, ויש הרבה אפשרויות כאלה בייחוד באזור הגליל והגולן.

דברים שחשוב שיהיו בצימר

לא משנה באיזה אזור של צפון הארץ אתם בוחרים, כדאי גם שהצימר עצמו יהיה נעים ומפנק. צימרים עם בריכה פרטית הם אפשרות נחמדה במידה ואתם מתכננים שהות בבריכה. בהחלט יהיה נחמד גם לשבת לצד הבריכה וליהנות מהשמש החמימה בזמן שקוראים ספר או סתם נחים. צימרים בצפון לזוגות מאובזרים במגוון של מתקנים החל בג’קוזי מפנק ועד ארוחות בוקר טעימות והנחות גם לשאר האטרקציות באזור. אם אתם מטיילים לבד ומדובר בבחירה של צימרים בצפון לזוגות, חשוב מאוד שהצימר עצמו יתאים בדיוק עבור מה שאתם מחפשים. אל תתפשרו על המיקום של הצימר, כמו גם על הניראות שלו מבפנים. כדאי לקבל גם המלצות על צימרים מסוימים באזורים אליהם אתם מתכוונים לנסוע. המלצה ממישהו שאתם סומכים עליו יכולה לתרום הרבה ולהביא אתכם לצימר המושלם עבורכם.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
העברת כרטיס – הדור החדש
חופשת חורף חלומית