מעצבים מרפסת בקלות

0 זמן קריאה 684 צפיות

המרפסת הביתית שלכם יכולה להיראות אחרת לגמרי. גם אם אתם לא שייכים לזן המשקיע, זה שמשקה ודואג לצמחיה, כדאי שתדעו שיש פתרון אסתטי, עמיד ובעיקר כזה שדורש מינימום תחזוקה. הכוונה היא כמובן לעיצוב המרפסת עם צמחיה מלאכותית. כיום ניתן לראות יותר ויותר מקומות ציבוריים ופרטיים שעושים שימוש בצמחיה מסוג זה ואף מוסיפים קיר ירוק ועמיד למרפסת הבית במינימום מאמץ. כך עושים זאת נכון – ואיכותי.

בחירת עציצים מלאכותיים

השאלה הראשונה שעולה בראשם של אנשים רבים בנוגע להוספת צמחיה מלאכותית למרפסת הבית היא – למה? כאשר אנחנו חושבים על קיר ירוק או על צמחים מלאכותיים עולה במוחנו התמונה של פרחים מלאכותיים של פעם, כאלה שרואים מקילומטר שהם מלאכותיים ואינם מוסיפים חן לבית או למרפסת. יותר מכך, סוג זה של צמחיה מלאכותית היה הרבה פחות עמיד מהאלטרנטיבות העכשוויות.

עבור מי שאוהב צמחיה אך לא מסוגל לעמוד בתחזוקה שלה, צמחיה מלאכותית ואיכותית היא הפיתרון המושלם. העציצים אותם תבחרו יחזיקו מעמד לאורך שנים, הם לא יושפעו מלחות, חום או תנאי מזג אוויר קשים והם כמובן אינם דורשים השקיה או תחזוקה אינטנסיבית, מלבד רענון במטלית לחה אחת לתקופה. זו אלטרנטיבה מצוינת למי שאינו מעוניין או אינו יכול לשמור על רמת תחזוקה גבוהה של עציצים.

קיר מרפסת מושלם

אפשר גם לקחת את עיצוב המרפסת באמצעות צמחיה מלאכותית צעד אחד קדימה, ולבחור בעיצוב של קיר ירוק. קיר זה הוא אסופה של צמחים מלאכותיים בגווני ירוק ובמראה טבעי. היתרון הגדול בבחירה בעיצוב קיר ירוק מסוג זה הוא באפשרות לבחור ולהתאים את צפיפות הצמחיה וסגנון העלים בהתאם לצורך העיצובי או הטעם האישי. גם את הקיר הזה לא תידרשו להשקות מדי יום, והוא יהיה עמיד בגשם ובשרב, מבלי להינזק.
לכאורה מדובר בעוד אלמנט עיצובי עם ערך מועט. למעשה, צמחיה מלאכותית מסוג זה משדרגת בצורה דרסטית את מראה המרפסת שלכם. אפשר להוסיף לאותו קיר ירוק אדניות שונות של צמחים ופרחים מלאכותיים, כולם במראה טבעי ולא “פלסטיקי” ועם עמידות לאורך זמן. את עיצוב המרפסת ישלים סט של ריהוט גן או כסא ושולחן מינמליסטיים, הכל בהתאם למקום אשר עומד לרשותכם וכמובן לצורך שלכם. ידוע כי כשאנו רואים טבע וצמחיה מול עינינו, משהו בנו נרגע ומאפשר ליהנות לחלוטין מהשהייה במרפסת. הדבר נכון שבעתיים למי שגר בעיר, וכך באמצעות מספר אלמנטים פשוטים של צמחיה מלאכותית ואיכותית מתקבלת פינת חמד נעימה במקום שבו הכי כיף לנו לשהות.

מה עושים כשלא יודעים?

לא כולנו נולדנו עם הכישרון והיכולת לעצב צמחיה מלאכותית במרפסת הבית. לכן, במידה ואתם מעוניינים בעיצוב של קיר ירוק או כל סוג אחר של צמחים ופרחים מלאכותיים, כדאי להתייעץ עם מי שעוסק בכך. חשוב שתדעו מראש מה המרחב אשר עומד לרשותכם: האם מדובר במרפסת ענקית או דווקא במרפסת קטנה וקומפקטית שמצריכה מחשבה ועיצוב חסכוני יותר מבחינת הגודל.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
תכנון ועיצוב הבית
מעצבים מרפסת בקלות