להיות ראשון: כך מקדמים בגוגל

0 זמן קריאה 685 צפיות

אנחנו רוצים להיות שם: להיות בעמוד הראשון בגוגל.

כך מבינים יותר ויותר בעלי ובעלות עסקים כיום. קידום במנוע החיפוש של גוגל הוא אחד מדרכי הפרסום היעילות והממוקדות שיש, ומאפשר לבעלי עסקים לבלוט בשיטות שונות מעל המתחרים שלהם.

לצד הקידום האורגני בגוגל, יש אפשרות לבצע קידום ממומן, על ידי תשלום לגוגל ושימוש במערכת הפרסום שלה. פרסום ממומן בגוגל כדאי שייעשה על ידי אנשי מקצוע המבינים בתחום ומכירים את כל הדקויות של דרך פרסום זו.

איך עובד הקידום בגוגל?

כשאנו מדברים על פרסום ממומן בגוגל, הכוונה היא לפרסומות שיופיעו בעמודי התוצאות של מנוע החיפוש.

הן ייראו לצידן של התוצאות האורגניות או מעליהן, ולעין בלתי מיומנת יראו ממש כמו תוצאות החיפוש הרגילות.

קידום ממומן עובד בשיטה בה המפרסם בוחר מספר ביטויים או מילות מפתח אותם הלקוחות הפוטנציאליים שלכם יחפשו בדרך כלל, כדי להגיע אליכם. בהמשך תידרשו ליצור מודעה שתתפרסם בתוצאות החיפוש הרלוונטיות.

התהליך נשמע פשוט לכאורה, אך היות והמפרסמים אינם פועלים בריק, ויש להם מתחרים – כך גם התחרות על מיקום תוצאות החיפוש בגוגל הופכת להיות קשה יותר.

השיטה אשר קובעת אילו מודעות יופיעו קודם ואילו אחריהם היא שיטה של מכרז. המפרסמים מגישים הצעות למחירים עבור קידום ממומן למודעה, ויחד עם ציון איכות של המודעה נקבע מיקומה של המודעה על ידי גוגל.

ציון האיכות הוא רכיב הנגזר ממידת הרלוונטיות של כל מודעה ומאיכות עמוד הנחיתה של המודעה. ציון האיכות קובע למעשה את מיקומה של המודעה בגוגל וגם את המחיר לקליק.

יתרונות הקידום לעסקי

פרסום העסק באמצעות קידום ממומן בגוגל יכול להועיל כמעט לכל סוג של עסק.

בשונה מאפיקי פרסום אחרים, הלקוח הפוטנציאלי אשר נחשף למודעה של המפרסם כבר נמצא בשלב בו הוא החליט באופן אקטיבי לחפש או לרכוש מוצר או שירות מסוים. במצב זה, תמיד כדאי להיות שם כדי שיפנה אליכם. כמו כן, פרסום ממומן בגוגל מאפשר להגיע אל יותר לקוחות פוטנציאליים באופן ממוקד, על ידי שימוש בפילוחים שונים.
יתרון מהותי  נוסף הוא הגמישות. ניתן להגדיר תקציב יומי לכל מודעה שאנו מפרסמים, ועם מיצוי התקציב המודעה לא תוצג ולא תחויבו מעבר לכך. את הקמפיין ניתן לעצור בכל עת, לנתח ולהבין מה עבד טוב יותר ומה פחות – על מנת לייעל אותו בהמשך.

אפשר לבד?

השימוש במערכת קידום ממומן בגוגל הוא חינמי, והתשלום מבוצע רק על הקמפיין עצמו, בהתאם למחיר שנקבע על ידי המפרסם. פרסום ממומן בגוגל יכול אם כן להיעשות על ידי כל אחד אם הוא מעוניין בכך. לצורך כך חשוב ללמוד את קהל היעד היטב ולתכנן את הקמפיין בקפידה. ניתן גם להיעזר באנשי מקצוע המתמחים בתחום הפרסום בגוגל, ומכירים את כל היכולות והתכונות של מערכת פרסום זו. קמפיין אשר מנוהל על ידי איש מקצוע עושה שימוש במרכיבים שונים של מערכת הפרסום, ובידע של איש המקצוע – כך שהוא מבוצע באופן יעיל יותר, מדויק יותר ומשתלם למפרסם.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
פתרונות BI בעולם משתנה
להיות ראשון: כך מקדמים בגוגל