פתרונות BI בעולם משתנה

1 זמן קריאה 643 צפיות

יש הרבה גורמים להצלחה בעולם העסקים: כישרון, ניהול נכון, שיתופי פעולה וגם – שימוש אפקטיבי במידע. כיום ארגונים, חברות ומנהלים יודעים שעל מנת ששטף המידע העסקי יתורגם להצלחה עסקית, יש לארגן אותו בצורה מיטבית. מערכות BI-בינה עסקית שונות מתמודדות עם תחום זה. הן מאפשרות לנתח את המידע הרב ולהפוך אותו לכלי עבודה חכם. בתוך מערכות הBI הרבות, רק מעטות מצליחות להפוך את המידע העסקי לתובנות של ממש בזמן אמת. מערכת qlikview היא אחת ממערכות הבינה העסקית המתקדמות בעולם, ויחד עם QlikSense, מוצר מקביל ויעיל ביותר- מתקבל פיתרון מתקדם העונה לצרכים המגוונים של מנהלים בעידן הנוכחי.

היתרונות הרבים של המערכת

כאמור, מערכת qlikview היא מערכת BI מאוד מבוקשת, הן בשל היכולות הטכנולוגיות שלה והן משום שהיא מותאמת לסוגים שונים של ארגונים. המערכת, גם בדומה למערכת המקבילה לה, QlikSense, מאפשרת הנגשה של פתרון הBI למגוון משתמשים. מהירות ההטמעה של המערכת היא גדולה, וניתן לבצע יישום הדרגתי או יישום מקיף בפרק זמן קצר. המערכת יכולה לעבוד בתוך סוגים שונים של ארגונים: החל מעסקים קטנים ועד לחברות ענק גלובליות. מבחינת עלויות, מדובר על עלויות משתלמות של תחזוק ותפעול, בהתאם לצרכים הספציפיים של הארגון. בהיבט החשוב כל כך של חוויית המשתמש, המערכת מובילה, בשל יכולתה להתאים לעולם המובייל ובממשק פשוט לתפעול.

ההיבט החברתי השיתופי גם הוא משחק תפקיד חשוב במערכת, כמו גם במערכת QlikSense. מתוך ההבנה שיש צורך בשיתוף גורמים שונים בארגון, המערכת מאפשרת לשתף אנשים שונים בזמן אמת. היתרון כאן הוא עצום משום שהוא מאפשר לקבל החלטות חכמות תוך התייעצות עם אנשים רלוונטיים שונים. יחד עם האפשרות לקבל תובנות עסקיות בהתאם לצרכים של המנהלים ושליפה פשוטה של נתונים, שיטת העבודה הופכת משוכללת יותר, יעילה הרבה יותר ובעיקר חכמה.

עליית מדרגה בביצועים ובאפשרויות

QlikSense הוא מוצר חדש המקביל למערכת qlikview. ביכולתו לאפשר למנהלים לארגן את המידע הקיים ברשותם ולהציג אותו בצורה הגיונית וברורה בהתאם לצורך המשתנה שלהם. המשמעות היא שמוצר זה מאפשר נגישות מירבית של משתמשים עסקיים שונים לתובנות עסקיות באמצעות שימוש בBI.

QlikSense כולל בתוכו שלוש פלטפורות מתקדמות: אחת המאפשרת ליצור תרשימים ודוחות ולשתף אותם, השניה מאפשרת שיתוף של אובייקטים ומודלים והשלישית היא פלטפורמת BI ארגוני המבוסס ענן. באמצעות הכלי ניתן לבצע חיפושים שונים בדרך מתקדמת, לשתף תובנות וניתוחים עם משתמשים נוספים ולהינות מיכולת ויזואלית מרשימה לצפיה בתצוגות שונות (מותאמות למכשירים שונים), מפות ועזרים נוספים. כלי זה, בדומה למערכת  qlikview מאפשר להשתמש ביעילות במידע העסקי. במקום שהמידע יהיה מצוי רק אצל אנשים מעטים בארגון, ולא ייעשה בו שימוש אפקטיבי, ניתן כעת לשתף בזמן אמת ולצפות בנתונים בצורה ברורה ופשוטה. כל אלו תורמים להפיכת המידע הקיים, לידע של ממש היכול לקדם את הארגון ולהפוך אותו לחכם יותר.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
לעבוד חכם עם מכשירי החשמל בבית
פתרונות BI בעולם משתנה