הקינוח שאי אפשר לא לאהוב

0 זמן קריאה 3330 צפיות

נדמה שהם היו כאן מאז ומעולם. הם הרי ליוו את שנות הילדות שלנו וממשיכים להמתיק אירועים ורגעים משפחתיים. כדורי שוקולד נחשבים לאחד מסוגי הקינוחים שאהובים על אנשים רבים – ובצדק. יש כל מיני דרכים להכין אותם, וממש לא חייבים להיות מומחים באפיה כדי ליצור את הכדורים המושלמים. אם אתם שואלים מדוע הם נחשבים לקינוח שקשה לוותר עליו, הנה שלוש סיבות.

כי הם מתאימים גם לטבעונים

וגם לאנשים שנמנעים מגלוטן. יש כל מיני דרכים להכין כדורי שוקולד טעימים, מתוקים ורכים. הם יכולים להתאים לאנשים שיש להם מגבלות תזונתיות שונות, מבלי לאבד את טעמם המצוין.
בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים עוברים לתזונה טבעונית מסיבות הומניות או פשוט כי הם מאמינים שתזונה טבעונית תועיל להם מבחינה בריאותית. לא משנה מה הסיבה, המצב כיום הוא כזה שממש לא נדיר למצוא מאכלים מוכרים ש”מטבענים” אותם (הופכים אותם לטבעוניים) או מנות חדשות ומעניינות – וטבעוניות. כך גם בעולם הקינוחים שעובר שינוי מאוד גדול בשל כך. ניתן לטעום כיום הרבה יותר קינוחים טבעוניים מבעבר, ובשונה ממה שהורגלנו לחשוב, הטעם מצוין. בין אם אתם לא צורכים גלוטן או שאתם אוכלים אוכל טבעוני, הקינוח הקטן והמתוק שתוכלו ליהנות ממנו יכול להיות בהחלט כדורי שוקולד. נכון, אולי נידרש להיות קצת יצירתיים עם מציאת התחליפים לביסקוויט או לשמנת המתוקה, אבל סביר להניח שהתוצאה תהייה טעימה ומתוקה.

כי ילדים ומבוגרים אוהבים אותם

אנחנו רגילים לראות כדורי שוקולד כחלק מקינוח עבור ילדים, אבל אם תשאלו מבוגרים – זה בהחלט אחד הפינוקים החביבים עליהם. קטנים וגדולים נהנים לאכול מהם בכל הזדמנות. עבור ילדים זו הזדמנות נהדרת ללמוד להכין בעצמם קינוח, לראות (ולטעום) מהם כשהם מוכנים וליצור משהו כייפי עם ההורים. מבוגרים יוכלו להוסיף למתכון של כדורי השוקולד כל מיני תוספות שטעימות יותר עבור החך המבוגר ופחות עבור ילדים. הם נהדרים כשמחפשים משהו מתוק להגיש במפגש משפחתי, או סתם כשנפגשים עם חברים. יש משהו בצורת הכדור הקטנה, שאפשר לקשט אותה בסוכריות או בכל קישוט אחר, שעושה לנו תחושה נעימה של ילדות ומיד מחזיר אותנו שנים אחורה.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
טעים – ומתוק: קינוחים מעולים
הקינוח שאי אפשר לא לאהוב