עוגה טעימה וקלילה

0 זמן קריאה 1218 צפיות

מישהו שאתם אוהבים חוגג יום הולדת ואתם רוצים לפנק אותו בעוגה? עוגת גבינה אפויה או עוגת שוקולד עשירה הן הפתעה נעימה לכבוד החגיגה. אבל מה קורה כאשר אנחנו לא מגדירים את עצמנו בתור אופים מדופלמים ובכל זאת רוצים להכין עוגה טעימה? מתכונים פשוטים לעוגות קלילות כמו עוגת שוקולית יכולים בהחלט “לעשות את העבודה”.

מרכיבים פשוטים וטעימים

קחו את עוגת השוקולד הפשוטה אותה כולנו מכירים. נדמה שיש בה כל כך הרבה מרכיבים, כאשר למעשה המרכיבים שלה פשוטים להפליא. כדי לשדרג במקצת את העוגה, כדאי להכין אותה בתוספת שוקולית, מה שיגרום לעוגה הרגילה שלכם להפוך להיות עוגת שוקולית משגעת. טעמו של השוקולית מתקתק, יותר מאשר קקאו רגיל, וזה טעם שיהיה נהדר גם לילדים וגם למבוגרים. ניתן בהחלט להוסיף קקאו רגיל לעוגה זו כדי להעשיר את טעמה. גם במקרה של עוגת גבינה אפויה, אין צורך בשלל מרכיבים מתוחכמים. הסוד הוא לאפות אותה במידה הנכונה, בדומה להכנת עוגת שוקולית. עוגת גבינה אפויה יכולה לצאת נהדר אם רק מקפידים לאפות אותה בזמן המתאים והנכון לה. במידה ותאפו אותה יתר על המידה, היא עדיין תהייה טעימה אבל לא מושלמת.

לקשט בכיף

קישוטים לעוגה, בין אם מדובר בעוגה כמו עוגת שוקולית, עוגת שוקולד רגילה ואפילו עוגת גבינה אפויה, יכולים לשדרג לחלוטין את העוגה. יש מי ששמרן יותר ויעדיף לקשט את עוגת השוקולד עם סוכריות צבעוניות, אבל אפשר ורצוי בהחלט לגוון. קישוטים אפשריים עבור עוגת שוקולית הם מרשמלו צבעוני או לבן כולו, סוכריות עדשים צבעוניות, שברי שוקולד ועוד. לפעמים יש מי שאוהב להשאיר עוגת שוקולית ללא קישוט בכלל כדי לתת לטעמה של העוגה את כל הפוקוס.
אם אנחנו רוצים לקשט עוגת גבינה אפויה, חשוב לקחת בחשבון שלא כל קישוט יתאים כאן. השילוב המוצלח ביותר יהיה פירות שונים כקישוט על העוגה. גם שוקולדים מסוגים שונים, או גאנש שוקולד יכולים להיות ציפוי או קישוט טעים. גם במקרה של עוגת גבינה אפויה, בהחלט ניתן לומר שאפשר לוותר על כל קישוט וליהנות מהעוגה ממש כפי שהיא.

להכין הכל מראש

מכירים את זה שאתם ממש רוצים להפתיע מישהו אהוב עם עוגת שוקולית או עוגת גבינה אפויה, אך באמצע מגלים שחסר לכם מרכיב חשוב? זה בהחלט אחד הדברים הפחות נחמדים שעלולים לקרות לנו כשאנחנו אופים בספונטניות. במידה ואתם שייכים לטיפוסים שאוהבים לתכנן דברים מראש, פשוט עיברו על רשימת המרכיבים של עוגת גבינה אפויה, עוגת שוקולית או כל עוגה טעימה אחרת קצת לפני שאתם מתחילים בהכנות וודאו שיש לכם את הכל. אם אתם מגדירים את עצמכם כאנשים ספונטניים באפיה, שווה להשקיע מראש ולצייד את המטבח באקסטרה מרכיבים לעוגות כדי שתמיד תוכלו להכין לאנשים שאתם אוהבים את העוגה שהם הכי אוהבים.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
חלק בלתי נפרד מהתפריט
עוגה טעימה וקלילה