יום העבודה מתחיל בקפה

0 זמן קריאה 1083 צפיות

בחברה גדולה או במשרד קטן, סביר להניח שאחוז ניכר מהעובדים והעובדות שותים קפה. העובדים כבר ממש לא מסתפקים בקפה “סביר”, אלא נהנים לצרוך קפה איכותי, רצוי כזה שהוכן במכונה. דרך הרכישה של קפה למשרד הפכה לקצת יותר מורכבת, ולכן בארגונים קטנים כגדולים מחלחלת ההבנה שכדאי להשקיע במכונת קפה איכותית. בין שלל מכונות קפה לעסקים אשר נמכרות היום, קשה מאוד לקבל החלטה חכמה ויעילה.

איזה קפה תשתו?

הצעד הראשון בבחירה של מכונת קפה למשרד הוא להבין מה שותים וכמה. במידה ומדובר בחברה קטנה, מאוד חשוב לקבל מספר כמה שיותר מדויק על כמות כוסות הקפה ששותים. בארגונים גדולים הסיפור כמובן שונה, ויש צורך להתאים כמה וכמה מכונות קפה לעסקים עבור מספר גדול של עובדים.
העובדים שלכם אוהבים קפה איכותי? חשוב שגם המכונה תפעל בצורה יעילה וטובה ותייצר עבורכם קפה מצוין. לעומת זאת, יש מקומות בהם העובדים פחות ישימו לב להבדלים הקטנים, ולכן כדאי להשקיע במכונה טובה אך פחות “מתוחכמת”.

באיזה גודל?

לא, הכוונה היא ממש לא לגודל כוס הקפה שהעובד שותה, אלא למקום אשר עומד לרשותכם עבור מכונת קפה למשרד. משרדים קטנים או מקומות בהם יש מעט מקום להצבת מכונת קפה, דורשים התאמות מיוחדות. זה בהחלט לא אומר שצריך להתפשר על איכות המכונה או על איכות הקפה, אלא להבין כי יש מגוון של מכונות קפה לעסקים, וניתן לבחור את המכונה המתאימה בדיוק למבנה המשרד או החלל שעומד לרשותכם. חשוב למקם את מכונת הקפה באזור נוח לשימוש, שיאפשר הכנת קפה בקלות ובנוחות.

אפשר גם שוקו?

ויש גם את אלה שממש לא נמנים על חובבי הקפה. במידה וקיימת דרישה כזאת מצד העובדים, כדאי לרכוש מכונת קפה שתאפשר הכנת קפה למשרד, אך ניתן יהיה בה להכין גם משקאות חמים נוספים כמו שוקו. לא כל מכונת קפה יכולה לעשות זאת. יש מכונות אשר מוגבלות לסוג מסוים של קפה ויש כאלו שמאפשרות לקבל מגוון של משקאות חמים מסוגים שונים. מכונות קפה לעסקים מיוצרות כיום עם מספר אפשרויות למשקאות נוספים, והמשקאות האלו לא נופלים באיכותם מכוסות הקפה שהמכונות האלו מיצרות. חשוב לקחת בחשבון, שמכונה אשר מיועדת להכנה של יותר מסוג אחד של משקה היא מכונה יקרה יותר וכמובן גדולה יותר. בידקו האם משתלם לכם לרכוש מכונה כזו עבור האירגון שלכם.

קפסולות או לא להיות

במידה והחלטתם על הכנת קפה למשרד עם מכונה שעובדת באמצעות קפסולות קפה, כדאי לחשוב גם על העלויות של רכישת הקפסולות מפעם לפעם. הקפסולות כמובן נבדלות בטעמן ובחוזק של הקפה שהן מייצרות, וחשוב להבין האם דרוש מגוון של סוגי קפסולות או שאפשר להשתמש בסוג אחד בלבד של קפסולות. מכונות קפה לעסקים מאפשרות גם את האופציה של מכונת קפה הפועלת על קפסולות, והיא מתאימה למשרד קטן או לארגון גדול אשר מעוניין לרכוש כמה מכונות.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
התועלות שבשימוש בכלים רב פעמיים
יום העבודה מתחיל בקפה