חלק בלתי נפרד מהתפריט

1 זמן קריאה 1060 צפיות

אחד המרכיבים העיקריים במטבח הים תיכוני הוא כמובן יוגורט. יש מגוון של מתכונים עם יוגורט שהופכים ארוחה פשוטה לחגיגה של ממש. מלבד הטעם העשיר שיש ליוגורט, הוא מכיל רכיבים שמועילים לגוף שלנו. מסתבר שהוא יכול בהחלט לסייע לנו כאשר אנחנו רוצים להזין את הגוף שלנו אחרי או לפני פעילות גופנית ומחפשים אלטרנטיבה בריאה, קלילה וטעימה לארוחה שלפני הספורט או לזאת שאחריה.

 

חלבון מוסיף המון

אנחנו יודעים שכבר לא מספיק רק לאכול מספר מסוים של קלוריות על מנת לרדת במשקל. חשוב לא פחות מה אנחנו מכניסים לפה במהלך היום וכיצד כל מרכיב עוזר לנו לשמור על משקל תקין מבלי לגרוע מבריאות הגוף. בדיוק לשם כך נכנס יוגורט פרו לחיינו, עם התוספת החשובה כל כך – חלבון. מעבר לאכילה של יוגורט פרו ככה סתם עם פרי או בלי, אפשר בהחלט למצוא לא מעט מתכונים עם יוגורט שניתן לשלב בהם גם יוגורט מסוג זה.
מהו חלבון למעשה? ומדוע הוא כל כך חיוני לדיאטה שלנו? חלבונים משמשים לבניה של חלקים שונים בגופנו: השרירים, העצמות, השיער ועוד. מעבר לכך, חלבונים משחקים תפקיד מהותי בתהליכי חילוף חומרים, בניית המערכת החיסונית שלנו וויסות מאזן המים בגוף.
את כל זה אנחנו יודעים כבר שנים. השוני הוא בהבנה הקיימת היום לגבי חלבונים והקשר שלהם לשמירה על משקל מאוזן. חלבון, שנמצא במגוון מאכלים כמו יוגורט פרו ורבים אחרים, מאפשר לנו לשמור על תחושת שובע למשך זמן רב. החלבון מסייע בבניה של מסת שריר ובאיזון רמות הסוכר בדם.

למה דווקא יוגורט?

אם כך, מדוע כדאי להעדיף יוגורט פרו בתזונה שלנו? יוגורט פרו הוא יוגורט שמכיל כמות חלבון גבוהה בכל גביע – כעשרים גרם של חלבון. היוגורט מתאים למי שעושה הרבה ספורט וגם למי שעושה צעדים ראשונים וקטנים בדרך לכושר. גם אם אתם לא ממש רוצים להיכנס לכושר אלא יותר בעניין של שמירה על תזונה נכונה, מתכונים עם יוגורט יכולים בהחלט לסייע לכם בכך. לא מדובר במתכונים מורכבים דווקא, אלא בתוספות נחמדות שניתן להוסיף ליוגורט כמו גרנולה, פירות שונים ועוד ועוד. חשוב לזכור שהבחירה ביוגורט פרו לא גורמת לנו לוותר על כל הטוב והערכים התזונתיים של יוגורט רגיל. להיפך, היא מוסיפה על כל היתרונות הקיימים ביוגורט רגיל גם חלבון איכותי שעוזר לנו לשמור על תזונה מאוזנת יותר.

מה אפשר לעשות איתו?

רוצים לעלות שלב עם היוגורט שלכם. לא משנה אם אתם רוצים להכניס לתפריט יוגורט פרו או יוגורט רגיל, תוכלו למצוא שלל מתכונים עם יוגורט שיעשו לכם חשק להכין את כולם…
את היוגורט ניתן לשלב במנות ראשונות ואף במאפים שונים, במנות עיקריות כמו פשטידות, קישים או סלטים מפנקים. ומה לגבי המנה האחרונה? יש מגוון של קינוחים עם יוגורט שמאפשרים גם ליהנות ממשהו מתוק וגם לשמור על הדיאטה.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
עולם מתוק
חלק בלתי נפרד מהתפריט