איך מקבלים ציון גבוה במבחן אמי”ר או אמיר”ם

1 זמן קריאה 415 צפיות

הצלחה במבחן אמי”ר משמעה קבלת פטור מחובת לימודי אנגלית במסגרת לימודי התואר האקדמי באוניברסיטאות ומכללות.  סטודנטים שמצליחים לקבל פטור מלימודי האנגלית חוסכים לעצמם כסף וגם לא מעט טרחה. קורסי האנגלית נוטים להיות משעממים ותובעניים. כקורסי חובה ישנה דרישה לנוכחות מלאה, עמידה במבחני, הגשת שיעורי בית, לא תוכלו להעדר מקורס האנגלית מבלי להידרש בביצוע קורס חוזר. כלל הסטודנטים מסכימים היום שהצלחה במבחן אמי”ר חיונית גם להקלה על העומס במהלך לימודי התואר, וגם כהכנה לקראת רמה האנגלית הנדרשת בקריאה והבנה של טקסטים אקדמיים במהלך הלימודים.

הצעד הראשון שלכם לקראת הצלחה במבחן

הכנה למבחן אמירם ומבחן אמיר חיונית על מנת להגדיל משמעותית את סיכויי ההצלחה שלכם. חשוב לציין כי עליכם להשלים את קורסי האנגלית במהלך השנתיים הראשונות ללימודי התואר הראשון. לא תרצו לבזבז זמן במבחנים חוזרים, תרצו להצליח לקבל את הציון הדרוש לכם לקבלת פטור כבר בפעם הראשונה בה תיבחנו. הכנה לקורס אמיר בTopPrep מתבססת על שיטות לימוד יעילות ומוכחות, ניסיון רב, מדריכים וותיקים והיכרות יסודית עם מבנה המבחן וסוגי השאלות. התכנים של קורס ההכנה הם אינם תכנים של קורס לימוד אנגלית רגיל אלא תכנים מותאמים באופן ספציפי להכנה למבחן אמי”ר ואמיר”ם.

איזה קורס הכנה למבחן אמירם כדאי לבחור?

את התוצאות הטובות ביותר משיגים רוב הסטודנטים בעזרת תרגול רב בכיתה, תרגול בבית בעזרת מערכת למידה אונליין, מדריכים מנוסים עם מומחיות בהכנה למבחן אמי”ר ובעיקר, קבוצות לימוד קטנות. הכנה לקורס אמיר בTopPrep כוללת את כל הנ”ל בתוספת של שיעורים אינטראקטיביים, ספרי לימוד מושקעים, מבחנים לדוגמה, אתר לימוד מלווה קורס, יחס אישי. הקורס כולו מתחילתו ועד סופו מתוכנן נכון על מנת לספק את ההכנה הטובה והמדויקת ביותר לקראת מבחן אמי”ר. טכניקות הלימוד בקורס מתגלות כיעילות ביותר במהלך הבחינה. המשתתפים בקורס הכנה למבחן אמירם מגיעים אל המבחן רגועים ונינוחים כאשר הם יודעים איך לפתור בקלות את כל סוגי השאלות, יודעים איך לזהות מסיחים ומצליחים להגיע בקלות אל התשובה הנכונה.

למה חשוב לשפר את רמת האנגלית?

כיום, בכל מסלול לימוד אקדמי בו תבחרו תתבקשו לקרוא ולנתח מאמרים, כתבות, מחקרים ושאר טקסטים מקצועיים בשפה האנגלית. כאשר חוקר סיני או חוקר שוודי מבקשים להפוך מאמר או מחקר לבינלאומי הם כותבים אותו מראש בשפה האנגלית. משמעות הדבר היא שכל סטודנט נדרש ברמה הולמת של אנגלית על מנת לעמוד בדרישות האקדמיות (להיות מסוגל לקרוא ולהבין מאמרים אקדמיים באנגלית). הכנה לקורס אמיר בTopPrep מאפשרת שיפור של רמת האנגלית יחד עם ההכנה למבחן. פרט לציון גבוהה שמאפשר קבלת פטור מלימודי האנגלית במהלך התואר, מצליחים המשתתפים בקורס להעשיר את אוצר המילים, להעמיק את הבנת השפה, לשפר את הדקדוק ולסגל לעצמם יכולות קריאה, ניתוח והבנה טובה של טקסטים בשפה האנגלית.

 

 

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
כל מה שרציתם לדעת על הוצאת דרכון פורטוגלי