אמבטיה או מקלחון פינתי?

1 זמן קריאה 431 צפיות

אם גם אתם מתלבטים האם לבנות מקלחון פינתי או אמבטיה בדירה החדשה שלכם או שהחלטתם שאתם מעוניינים לשפץ או לחדש את חדר האמבטיה ולהוציא ממנה את האמבטיה הכבדה ובמקומה למקם מקלחון אך אינכם יודעים האם זוהי אכן החלטה הנכונה, מאמר זה מיועד לכם.                                                                                                                                             Modern shower in a luxury hotel

 

כיום המקלחון הוא כבר אינו אותו מקלחון ברירת מחדל קטן ולא נוח שאפיין את השנים הצבאיות שלנו או את השלבים הראשונים בחיינו כאשר לנו או להורים הייתה דירה קטנה והיינו צריכים להתפשר על מקלחון שלא תפס מקום רב. כיום, יש סוגים רבים של מקלחונים ואנשים שבוחרים במקלחון בוחרים בו לא בגלל שאין להם ברירה אלא בגלל שהוא משרת אותם הן מבחינה פונקציונאלית והן מבחינה אסתטית בצורה הטובה ביותר. סוג המקלחון הנפוץ ביותר היום הוא המקלחון הפינתי וזאת משום שהוא מצליח לנצל בצורה חכמה את פינת חדר הרחצה. מקלחון זה מתבסס על קיר אחד ושתי דלתות שנסגרות ויוצרות ריבוע או דלתות מעוגלות שיוצרות מקלחון פינתי מעוגל ומרווח יותר. מקלחונים נוחים מאוד לשימוש ולכן אנשים רבים בוחרים בהם. היתרונות של המקלחונים באים לידי ביטוי בכך שהם חסכוניים במקום, לא צריך להתחיל ולנקות אותם מדי רחצה והם חסכוניים במים.

 

האמבטיה לעומת המקלחון- מדוע לבחור בה?

האמבטיות מתאימות לאנשים שלא מוכנים לוותר על הטבילה שלהם באמבט, גם כאשר הם יודעים שמדובר על שימוש בכמות גדולה מאוד של מים שגוררת הוצאה לא קטנה שבאה לידי ביטוי בחשבון המים. זוגות אחרים מחליטים שהם מעוניינים באמבטיה כי קל להם לרחוץ את הילדים באמבטיה יותר מאשר במקלחון. בנוסף, יש לקחת בחשבון שיש סוגים שונים של אמבטיות וניתן לבחור באמבטיות מעוצבות שמהוות למעשה את האביזר הראשי דקורטיבי בחדר הרחצה.

 

לסיכום, טרם אתם מחליטים אם אתם מעוניינים באמבטיה או מקלחון פינתי ההמלצה היא להכין רשימה של הפעולות שלכם בחדר הרחצה, קרי, דפוס השימוש שלכם. אם אתם מסוג האנשים שאוהבים לטבול לפחות שלוש פעמים בחודש במי אמבט מלאי קצף, המשיכו לצעד הבא ובדקו מהו התקציב שיש ברשותכם לקניית אמבטיה והאם גודלו של חדר הרחצה מתאים למיקומה של אמבטיה בו. אם אתם מעוניינים במקלחון, לא תצטרכו לבדוק מאומה. כל שתצטרכו הוא להתמקד בסוג המקלחון הפינתי בו אתם מעוניינים ובהתאמה של המקלחון לתקציב שלכם.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
לעצב וילונות בהתאמה אישית