המדריך לבחירת כיסוי לאופנוע

0 זמן קריאה 577 צפיות

כיסוי לאופנוע או כיסוי לקטנוע הוא דרך חכמה כדי לשמור על האופנוע או הקטנוע שלכם במצב טוב. כמו כל רכב, אופנוע וקטנוע פגיעים לגורמים חיצוניים כגון שמש חזקה, ברד, רוח, גשם, לחות, וכל אלה יכולים לגרום נזק לגימור של האופנוע או הקטנוע שלכם ולגרום להם להיראות שחוקים הרבה מעבר לגיל שלהם. ציוד כיסוי מגן יחסוך לכם כסף בטווח הארוך ויעזור לכם לשמור על הרכב שלכם במצב טוב כמו שהיה הרכבים שמוצגים באולם התצוגה.                                                  biker

הכיסוי הוא השקעה קטנה שיכולה לעזור לצמצם את כמות והיקף התיקונים לאופנוע שלכם. גם אופנועים שחונים בדרך כלל במוסך או במקום מקורה אינם חסינים בפני סוגים שונים של פסולת או דפיקות מדלתות של מכוניות שחונות בסמוך. כמובן שכיסוי לאופנוע הוא חובה כאשר מדובר באופנוע ספורט עם כל מיני תוספות מיוחדות, כגון מושב עור או עבודת צבע שהותאמה לכם אישית.

הנה מספר עצות לגבי רכישת כיסוי לאופנוע:

  1. איפה האופנוע או הקטנוע שלכם עומד בדרך כלל?

כיסוי שמיועד לאופנוע או קטנוע אשר חונים בדרך כלל בחניון מקורה הוא בדרך כלל קל יותר ופחות יקר מאשר כיסוי המיועד לשימוש בחוץ. המטרה העיקרית של כיסוי פנימי הוא לשמור על האופנוע מפני אבק ולכלוך. כיסוי חיצוני נועד להגן על אופנועים וקטנועים מלחות ופגעי מזג האויר, וכן מפני שריטות. חשוב לזכור שכיסוי חיצוני יוכל לשמש אתכם גם כאשר הרכב חונה בחוץ וגם כאשר הוא חונה בחניון, אבל כיסוי פנימי לא יוכל לשמש אתכם בחוץ. לכן, אם אתם מחנים את האופנוע או הקטנוע גם בחוץ – כדאי ללכת על כיסוי חיצוני.

  1. מה מידת הרכב שלך?

אתם צריכים למדוד את האורך, הרוחב, והגובה של האופנוע שלכם על מנת לקבל את המידות הנכונות לכיסוי האופנוע החדש שלכם. קחו בחשבון שהכיסוי לא צריך להגיע עד לקרקע. האופנוע שלכם צריך קצת זרימת אוויר בין הגוף שלו לכיסוי, ולכן צריך להשאיר כמה סנטימטרים על מנת לאפשר לאוויר לזרום.

  1. תכונות מיוחדות

יש כיסויים עם תכונות מיוחדות, שיכולות להפוך אותם ליקרים יותר מאשר אחרים. אם זה חשוב לכם למשל שיהיה לכם כיסוי לקטנוע שמתאים לכביסה במכונה, או שיהיו בו קשרים לאבטוח, או שהוא יגיע עם שקית אחסון משלו – אתם עלולים לשלם קצת יותר, אבל זה יהיה שווה את זה כדי להשיג את מה שאתם צריכים בפעם הראשונה, ואז לא תצטרכו להחליף את הכיסוי לאחר זמן קצר.

 

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
נופשים בנתניה
המדריך לבחירת כיסוי לאופנוע