הנאה לכל גיל

1 זמן קריאה 882 צפיות

לפעמים זה ממש כיף שיש לנו תירוץ לעשות דברים ממש כייפים כמשפחה. אחד ה”תירוצים” הכי נפוצים הוא חופשת הקיץ. החופש הגדול, במיוחד עבור הורים לילדים קטנים הוא תקופה לא הכי קלה בלשון המעטה. בין ימי החופש הארוכים, החום והרצון למצוא פעילות מעניינת לילדים – מגלים לא מעט אטרקציות מהנות. אחת מהאטרקציות השוות ביותר היא כמובן תערוכת הלגו, אשר מתקיימת גם השנה בתל אביב בתוך פארק הלגו המושקע. בשיאו של החופש הגדול, יוכלו כל ילד וילדה – וכמובן ההורים שלהם, למצוא את הפעילות המהנה ביותר עבורם.

הייחודיות של לגו

סקר אקראי קצר שתערכו בין אנשים יגלה לכם שנדיר למצוא מי שלא שיחק בלגו בילדותו. וזה כמעט לא משנה היכן גדל ובאיזו תקופה. לגו הוא חלק בלתי נפרד מעולמם של הילדים ושל הילדים בנפשם. הבניה בו היא מגוונת ובכל שנה ושנה מתווספים לה עוד ועוד אלמנטים וחידושים. בדיוק בשל כך פארק הלגו הוא חוויה שמתאימה כמעט לכל גיל, ולכל מי שמכיר ואוהב לגו (יש מישהו שלא?!). תערוכת הלגו מאפשרת ליהנות ממגוון עשיר של פעילויות, תכנים לימודיים ומיצגים מגניבים שמתכתבים גם עם המסע הישראלי לחלל. כן, התערוכה כולה עומדת השנה בסימן החלל ומספקת הצצה לעולם המופלא שנמצא מעבר לכדור הארץ.

מה יעשו הקטנטנים?

הורים רבים מכירים את התחושה הזו היטב: מציאת פעילות משותפת לגילים שונים היא איננה משימה פשוטה. פארק הלגו עונה בדיוק על הצורך הזה, ויחד עם תערוכת הלגו אשר מתקיימת בו, הוא מאפשר לכל אחד ואחת, בכל גיל, למצוא את החוויה שמעניינת אותו. במידה ואתם מגיעים לפארק עם ילדים קטנים מאוד, דעו שיש בהחלט פעילות מתאימה עבורם שם. במתחם מוקם ג’ימבורי ענק, אשר מיועד כולו עבור “אסטרונאוטים מתחילים”. פעוטות וילדים צעירים יוכלו לגלות בו עולמות חדשים, וליהנות מפעילויות שונות. הג’ימבורי כולל משחקיה מושקעת עם מגלשות, נדנדות ועוד מגוון גדול של הפתעות שיעשו כיף לקטנטנים (וגם להורים). בפארק תוכלו למצוא גם מתחם שנקרא “לגו דאנס”. זהו מתחם שכולל ריקודים, אביזרים ומשחקים שבנים ובנות קטנטנים יהנו להשתתף בו ולרקוד.

על חלל

כאמור, תערוכת הלגו עומדת השנה כולה בסימן חלל, ומאפשרת לילדים התנסויות מלהיבות. הילדים יכולים לבקר במתחם בניית חלליות מלגו. הם יתנסו ביצירה ובהרכבה של חלליות עשויות מלגו, יחד עם צורות נוספות מקוביות הלגו. לילדים שאוהבים פעילויות בנושא החלל, מציע פארק הלגו ביקור בתוך פלנטריום ייחודי, המעניק חוויה של מסע לחלל. בפלנטריום יוכלו הילדים להתנסות במסע בחלל ובביקור בירח, בצורה אותנטית וחדשנית. מי מהילדים שהוא חובב גם של STAR WARS, יהנו בוודאי מביקור במתחם לייזר לגו שבו יחווו משחקים קבוצתיים בטכנולוגיה מתקדמת של רובי לייזר. לצד כל אלה, ניתן לבקר גם במתחמים נוספים כמו מתחם של משחקי קונסולה, קירות טיפוס ועוד.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
בחירה חכמה של רמקולים
הנאה לכל גיל