מערכות בינה עסקית והשימוש שלהן בארגון

1 זמן קריאה 521 צפיות

כולם יודעים להגיד ש”ידע הוא כוח”. אך למעשה, בעולם העסקי כיום, ידע יכול לתת כוח רק לארגונים שיודעים לשמר אותו בצורה יעילה– וגם לתרגם אותו לתובנות עסקיות. חברות כדוגמת greenhouse מתמחות בתחום הבינה העסקית, ומאפשרות לחברות קטנות וגדולות לעשות שימוש יעיל יותר במשאב הזה. באמצעות מערכות כמו qlikview, ניתן למפות את המידע, לשלוף אותו בצורה פשוטה ולעשות בו שימוש מושכל להפקת תובנות עסקיות יקרות ערך.

 

מה ניתן להפיק ממערכות  בינה עסקית?

מערכות המידע הארגוניות כוללות מעבר לנתונים יבשים – גם אינפורמציה אשר עשויה לסייע בהפקת תובנות עסקיות. שמירה בלבד על נתונים אינה מספיקה ויש צורך במערכות בינה עסקית, לתכנון וקבלת החלטות חכמות. חברת greenhouse מתמחה באפיון, הטמעה ויישומם של פתרונות בינה מלאכותית (BI) בארגונים.

אחת ממערכות ה-BI המתקדמות בעולם היא מערכת qlikview. qlikview נחשבת למערכת יעילה ומבוקשת, בזכות מספר תכונות בולטות:

  1. יישום מדורג – לצמצום של הוצאות וסיכונים, ניתן לעבוד בשלבים: להתחיל בפיילוט מהיר ולהרחיב את היישום באופן מדורג. ניתן להתחיל מיחידה מסוימת בארגון – ועד לפיתרון עבור הארגון כולו.
  2. פתרונות מהירים- greenhouse מספקת פתרונות מהירים באמצעות מערכת qlikview תוך התחייבות לעלייה לאוויר בפרק זמן קצר.
  3. התאמה לארגונים מסוגים שונים – החל מחברות קטנות ועד לארגונים גלובאליים בתחומים ובמגזרים שונים.
  4. עלויות משתלמות – עלויות התפעול והתחזוקה של המערכת כוללות גם התאמה לצרכיו המשתנים של כל ארגון.
  5. חוויית משתמש- מערכת פשוטה לתפעול ולקבלת מענה על שאלות.
  6. התאמה אישית – המערכת מאפשרת יצירה של מסכים מותאמים אישית.
  7. מכל מקום – יכולת עבודה בתנועה המאפשרת יישום נוח על גבי טאבלטים ופלטפורמות ניידות שונות.
  8. תובנות עסקיות – המערכת מספקת תובנות עסקיות, בהתאם לניתוח הנתונים המתקבלים, ומסוגלת לבצע “דחיפת מידע” לשיפור ביצועיו של העסק ולהגדלת הרווחיות.
  9. שיתופיות – גם אם לשותפים עסקיים או לקולגות אין את qlikview, ניתן לשתף אותם בזמן אמת במסכי העבודה כדי לקבל יחד החלטות.
  10. זיכרון – יכולת ייחודית המאפשרת חיפוש, שליפה והצגה של מידע מכל מערכת המבצעת אגירת נתונים. החיפוש הוא אסוציאטיבי מבלי להזדקק להיררכיות או נרמול נתונים.

 

אופן הטמעת המערכת

הפתרונות המוצעים על ידי חברת greenhouse מאפשרים הפיכה של מידע קיים בארגון – לידע. המנהלים בארגונים יכולים באמצעות מערכות כמו qlikview להגיע בצורה ישירה ומהירה לתובנות עסקיות מבלי להיות תלויים במספר מערכות שונות. greenhouse , המתמחה בהטמעה וביישום של מערכות BI עובדת באמצעות מודל מוכח ותוך השתלבות באסטרטגיית IT הקיימת בארגון. זאת על ידי איחוד הנתונים ממערכות שונות ומהיחידות השונות בחברה. greenhouse מספקת פתרונות מהירים ודינמיים ללקוחותיה, תוך התחייבות לעליה לאוויר בפרק זמן קצר.  לאחר מכן החברה ממשיכה ומלווה את צוותי הניהול, המנכ”לים ומנהלי המחשוב באופן יומיומי כדי לתת מענה שלם.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
בחירת פינת אוכל – כך תעשו זאת נכון
מערכות בינה עסקית והשימוש שלהן בארגון