להוציא את המקסימום מהארגון שלכם

1 זמן קריאה 686 צפיות

חברות וארגונים שונים כיום, מבינים יותר מבעבר כי הידע העסקי הנצבר בתוך הארגון יכול להיות אוצר של ממש. שימור נכון של הידע, ותרגום חכם שלו לתובנות  עסקיות ממשיות מסייע להשגת המטרות של הארגון ולייעל את העבודה. גרינהאוס היא חברה אשר מתמחה בדיוק בנושא הזה, תחום הבינה העסקית. המוצרים שהיא מייצרת כדוגמת qlikview מאפשרים לחברות בגדלים שונים להשתמש באופן יעיל במשאב הידע הארגוני. מערכות אלה מבצעות מיפוי של המידע, ומאפשרות לשלוף אותו באופן פשוט ונגיש. בצורה זו ניתן להפיק תובנות עסקיות חשובות ויקרות.

שימוש חכם במערכות בינה עסקית

מערכות מידע ארגוניות מסוגים שונים מכילות נתונים ואינפורמציה רבה. שימוש חכם במידע זה, ולא רק שמירה שלו, מסייע בהפקה של תובנות ארגוניות ועסקיות שונות. גרינהאוס מתמחה ביצירת פתרונות לשימוש יעיל יותר במידע עבור קבלת החלטות מושכלות. החברה מבצעת אפיון, וכן הטמעה ויישום של פתרונות שונים של בינה מלאכותית בארגונים ובחברות.
qlikview היא מערכת BI (בינה עסקית) מהמתקדמות בעולם. זו מערכת יעילה ומבוקשת, שנוצרה על ידי גרינהאוס וכוללת מספר מרכיבים שהופכים אותה למובילה בתחומה:

  • יישום בשלבים – היישום המדורג של המערכת מאפשר לצמצם סיכונים והוצאות מיותרות. ניתן להתחיל בשימוש במערכת כפיילוט ולאחר מכן להרחיב את היישום שלה בצורה מדורגת. כך למשל אפשר לבחור ביחידה אחת מתוך הארגון שתתחיל בניסיון, ומניסיון זה להסיק מסקנות ליישום ביתר חלקי הארגון.
  • מהירות – הפתרונות שמציעה גרינהאוס על ידי מערכת qlikview הם פתרונות מהירים. זהו יתרון עצום לארגון שמעוניין לעלות לאוויר עם המערכת בתוך זמן קצר.
  • עלויות – העלויות של תפעול ותחזוקת מערכת qlikview הן משתלמות. בתוך עלויות התפעול והתחזוקה שלה, קיימת גם התאמה לצרכים השונים של כל ארגון.
  • סוגים שונים – מתוך ההבנה כי סוגים שונים של ארגונים דורשים אופן שימוש אחר, המערכת מותאמת לעבודה עם ארגונים קטנים ועד לארגונים חובקי עולם בתחומים שונים.
  • מותאם אישית – מערכת זו מעניקה למשתמש בה את האפשרות ליצור מסכים שונים המותאמים אישית על ידי המשתמש עצמו. גם חוויית המשתמש של המערכת, אלמנט חשוב במערכות מתקדמות ומעודכנות, היא טובה ומאפשרת תפעול פשוט וקבלת מענה לשאלות.
  • מכשירים שונים – המערכת של גרינהאוס מאפשרת יישום שלה בטאבלטים ומכשירים ניידים שונים, תוך כדי תנועה.
  • שותפים לידע – qlikview מאפשרת גם למי שאין לו את המערכת (כדוגמת שותפים עסקיים או קולגות) לצפות בשיתוף בזמן אמת במסכים השונים עליהם עובדים.
  • זיכרון רב – למערכת יש יכולת מתקדמת לבצע חיפוש ושליפה של המידע כמו גם הצגה שלו. החיפוש הוא פשוט, נוח ואסוציאטיבי.

לקבל יותר מהמידע העסקי

מרכיבים אלה מעניקים למערכת  qlikview את האפשרות לספק למשתמש תובנות עסקיות לפי הנתונים שהתקבלו, ואף “לדחוף” את המידע כדי לשפר את ביצועי העסק ולהגדיל את הרווחיות. הפתרונות השונים שמספקת חברת גרינהאוס מסוגלים להפוך את האינפורמציה המועברת ממילא בארגון – לידע ולתובנות עסקיות של ממש.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
יותר מפנים יפות
להוציא את המקסימום מהארגון שלכם