כל הדרכים והשיטות לטפל בקמטים

1 זמן קריאה 521 צפיות

נשים רבות מוטרדות מהקמטים הנוצרים על פניהן והמסגירים, די מהר את גילן הממשי, גם כאשר הן היו רוצות לשמור עליו עלום. על אף שמדובר בתופעה טבעית, בעולם שבו כל כוכבי הזוהר הם צעירים בני לא יותר מ-25, נשים רבות מבקשות להשיב לעצמן את המראה הצעיר שאבד עם השנים. כיצד ניתן לטפל בקמטים? מהן האפשרויות? כל התשובות לפנייך.

בוטוקס, חומצה היאלורונית ולייזר

  1. טיפול בקמטים באמצעות הזרקת בוטוקס, שהוא חלבון המופק בתנאי מעבדה ושעבר תהליך טיהור, הוא אחד מהטיפולים הפופולאריים ביותר להעלמת קמטי הבעה, הידועים בשמם גם כקמטים דינאמיים, והנוצרים כתוצאה מהבעות פנים חוזרות ונשנות כמו: זעם, תמיהה, דאגה, חיוך, ריכוז וכד’. הבוטוקס, שמוזרק על ידי מחט דקה ביותר סביב הקמט, יוצר ריפיון של השרירים ומביא בסופו של דבר להחלקת הקמטים. הטיפול רווח ברחבי כל העולם, הוא נחשב יעיל מאוד ותורם להצערה של הפנים.
  2. טיפול בקמטים סטאטיים וקבועים (ולא בקמטי הבעה שנעלמים לאחר שחולפת הבעה הפנים שיצרה אותם מלכתחילה) יכול להיעשות גם באמצעות הזרקה של חומצה היאלורונית, שמותחת את הפנים ובכך יוצרת להם מראה חלק יותר. החומצה, שדומה בתרכובת שלה לחומצות הטבעיות שמייצר גוף האדם, מתפרקת מאוד לאט ונשארת בפנים לאורך זמן. טיפול כזה מתאים לקמטים הממוקמים בין צידי האף, כאלה הממוקמים מצידי הפה ולכיוון מטה ולקמטים קטנים נוספים המופיעים בשאר חלקי הפנים. עיצוב שפתיים, שנועד לעבות את השפתיים ולהעניק להן מראה חושני יותר, והנעשה בין היתר, כאשר נוצרים קמטים בשפתיים, הוא דוגמא לאחד מהטיפולים הרווחים בקמטים בשיטת המילוי.
  3. הלייזר חדר בשנים האחרונות אל תחום הרפואה האסתטית, והוא משמש כיום גם כדי לטפל בקמטים. באמצעות הלייזר ניתן להעלים קמטי הבעה ולהביא לחידוש העור באופן שמחזיק מעמד שנים רבות. הטכנולוגיה מאפשרת לפגוע באופן נקודתי מזערי ברקמת העור, כך שאנרגיית הלייזר הורסת תאים בעור המקומט, זאת תוך שמירה על רקמת העור שמסביב למקום בו נעשתה הפגיעה. הטיפול אורך בין 20 דקות לשעה, והוא מאפשר צמיחה של עור צעיר וחיוני יותר.

לבחור את הטיפול המתאים לצרכים

טיפול בבוטוקס, הזרקה של חומצה היאלורונית, טיפול בלייזר או עיצוב שפתיים – יש להתאים את השיטה לצרכיה של המטופלת, לסוג פניה ולסוג העור שלה, וכמובן גם לקחת בחשבון יכולות פיננסיות והעדפות אישיות. כך או כך, יש להשקיע מחשבה וזמן בבחירת הטיפול המתאים ביותר.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
מזרונים