מבשלים עם מתכונים

0 זמן קריאה 853 צפיות

אנשים רבים ובעיקר משפחות עם ילדים, החלו מתחילים לבשל ולהכין ארוחות, על פי מתכונים אשר ניתן למצוא באינטרנט או בספרי הבישול. תודות לשפע המידע הקיים ברחבי הרשת האינטרנטית,  מעולם לא היה קל יותר לאתר את המתכון הדרוש או הרצוי, ולהכין ארוחה מלאה בקלות. אם בעבר בכדי למצוא מתכונים ללא גלוטן או מתכונים קלים, היה עלינו לרכוש ספרים, להתקשר לאמא שתסביר לנו כיצד היא מכינה את המנה האהובה עלינו או לנסות ולנחש את מרכיבי המנה שטעמנו באחת מהמסעדות, כיום כל שעלינו לעשות הוא להקליק את שם המתכון או תיאור המתכון הרצוי, ושיטוט מהיר יחסית יעלה מספר תוצאות לא קטן. אם גם אתם מחשפים אחר מתכונים באינטרנט ורוצים לקבל מספר טיפים אשר יקלו את מלאכת החיפוש, הגעתם למאמר הנכון. בשורות הבאות נעניק לכם מספר טיפים אשר יהפכו את דקות החיפוש הארוכות אחר המתכון לקצרות, נעימות וכייפיות.           Couple Preparing Food For A Dinner Party

הטיפים שלנו

  • מה מקישים – נסו להגיע אל התיאור המדויק אותו אתם מחפשים והקישו אותו בגוגל או בכל מנוע חיפוש אחר המועדף עליכם. נסו לצמצם את “מילת המפתח” אותה אתם מחפשים, ככל האפשר. לדוגמא: אל תחפשו מתכונים אלא “מתכון לארוחה בשרית” ואם תוכלו להיות יותר מדוייקים גם מזה, מה טוב.
  • תנו לגוגל לעזור לכם – כאשר אתם מקישים משהו שברצונכם לחפש, הניחו לגוגל לעזור לכם ולהשלים את מה שאתם מחפשים. כמו כן, במידה וגוגל מציע מינוח חיפוש קצת אחר (בין אם בשל שגיאת כתיב או כתיב מלא או חסר), בדקו את התוצאות אותן הוא מציע.
  • לא עוצרים בעמוד הראשון – אל תוותרו על חיפוש או סקירה מהירה של התוצאות בעמוד השני והשלישי, לעיתים התוצאה הרצויה מסתתרת לה בעמוד השני של התוצאות.
  • זורמים – אם עלה לכם אתר מתכונים אשר נראה מבטיח, נסו לשוטט בתוכו מעבר לעמוד שעלה לכם. זרמו עם התוצאות ומי יודע לאן תגיעו בסופו של דבר.

לסיכום, אם חשקה נפשכם במציאת מתכונים ללא גלוטן או מתכונים קלים להכנה, עקבו אחר הטיפים שסקרנו לעיל ואנו מבטיחים כי יכולת החיפוש שלכם תשתפר פלאים. זכור כי האינטרנט מציע מידע נרחב ורב, צריך רק לדעת כיצד למצוא אותו. חשוב לציין, גם אם ניסיתם לבשל על פי מתכון אשר היה נראה מבטיח, ולא הצלחתם להוציא מנה טעימה, אל תתייאשו ונסו זאת בשנית. גם גדולי השפים בעולם, לא הצליחו תמיד במכה הראשונה. הניסיון מביא לשלמות וככל שתתאמנו יותר ויותר כך תשלטו במטבח טוב יותר.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
צמיגים לרכב שטח להתאמה לכל נסיעה
מבשלים עם מתכונים