הדברת חולדות כהגנה לאדם ולסביבה

1 זמן קריאה 431 צפיות

 

חולדות? עכברים? יקום אותו האחד שמכרסמים אלה לא מעוררים בו תחושות חלחלה. אבל אין מה לעשות אנחנו חיים במציאות והמכרסמים חיים ביננו. הם חיים לא רק במחילות הביוב אלא גם בבתים.

Luxury hotel

כאשר אנו נתקלים בחולדה בבית אנו מוצאים עצמנו חסרי אונים ואיננו יודעים מה לעשות. הרי לא מדובר על תיקן אותו ניתן לרסס מיידית בתכשיר ריסוס ביתי ולמגר את תופעת הג’וקים בבית. חולדה היא דבר רציני יותר. היא חכמה, חומקת מהעין וקשה מאוד לתפוס אותה. בנוסף, היא גדולה, נשכנית ובהחלט מסוכנת, אם מבחינה תברואתית ואם מבחינת הנזקים אותם היא גורמת לחוטי החשמל כאשר היא מכרסמת אותם ולרהיטים שונים בבית. מסיבה זו הדבר היחיד אותו ניתן לעשות הוא לפנות אל חברות הדברה שמציעות למגר או להבריח את החולדות שבביתכם לסביבה הטבעית שלהן.

 

נזקים לאדם ולסביבה

כאמור, המכרסמים יכולים להעביר מחלות קשות וזיהומים ולכן יש להיפטר מהם מבעוד מועד. שירות ‘הדברה חולדות‘ הוא שירות מתבקש מאליו. השאיפה היא לא למגר נגע זה באופן חד פעמי אלא לתכנן בצורה חכמה את מיגור התופעה לטווח הארוך ולדאוג שמכרסמים אלה לא יחזרו אל הבית בשנית. מסיבה זו חשוב לבחור חברת הדברה מקצועית ובעלת ניסיון בתחום הדברת החולדות. הדברה לבית היא עניין של הכרח המציאות בין אם מדובר על מכרסמים או בין אם מדובר על מזיקים אחרים, במיוחד אם אתם מתגוררים בקומות קרקע ובבתים פרטיים. מדובר על נגע שעימו קשה מאוד להתמודד לבד ולכן כה חשוב לפנות לאנשי מקצוע מיומנים.

 

אם אתם מעוניינים לדעת מה המדבירים יודעים שאתם לא יודעים ולא יכולים לעשות קרוב לוודאי שאינכם מבינים עד כמה קשה לתפוס חולדה ואינכם יודעים מה כוללת עבודתו של המדביר. אין מדובר כאן על רכישת ספריי מהסופר”, חברות ההדברה נוהגות בשיטות שונות לחלוטין. הדברת חולדות מצריכה פעולות כמו איתור החולדות ומקום הימצאותן, ניטור וגם פעולות מנע על מנת שאלה לא תגענה בעתיד. חשוב לציין שהפעולה איננה מהירה ומצריכה הרבה סבלנות. למעט זאת, אנשי חברת ההדברה נדרשים לידע במגוון רב של תחומים, כמו ידע בביולוגיה, ידיעת אורח חייהן של החולדות, למידת האינטליגנציה שלהן, וככלל, יש להיות יותר מתוחכמים מהן, ואין זה קל כלל וכלל.

 

כאשר מדובר על הדברה לבית בתחום החולדות והעכברים יש לאתר אותן ואת משפחתן, לנטר ורק לאחר מכן להתחיל עם פעולות ההדברה. את כל הפעולות הללו מבצעים באמצעות חומרים המאושרים להדברת חולדות הנקראים חומרים אניקואגלנטים, כלומר נוגדי קרישה. בחומרים אלו רק מדביר מוסמך רשאי לעשות שימוש. בעת פנייה אל חברת הדברה חשוב לוודא שהיא מבצעת הדברה ירוקה, כלומר הדברה ידידותית לסביבה ומשתמשת באמצעים הומאניים כאשר היא לוכדת את החולדות או העכברים.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
בריכת שחייה בבית – לא לוקחים סיכון!