השקעות נדל”ן מסביב לעולם

1 זמן קריאה 423 צפיות

הריבית הנמוכה על החסכונות בבנק, התנודתיות של הבורסה וערכו הנמוך של הדולר, כל אלו ועוד הובילו בשנים האחרונות יותר ויותר משקיעים לחפש לעצמם אפיקי השקעה חדשים ואטרקטיביים יותר. כפועל יוצא מכך, השקעה בענף הנדל”ן הפכה בשנים האחרונות לאחד מאפיקי ההשקעה הפופולאריים ביותר בישראל בקרב המשקיע הפרטי.

מישראל אל ארצות הברית

השקעות נדלן בישראל, הזוכות להתעניינות רבה בקרב המשקיעים, הובילו לביקושים ערים בשוק הנדל”ן המקומי, דבר שהוביל לעליית מחירים הדרגתית על כל סוגי הנכסים המיועדים להשקעה. כפועל יוצא מכך, משקיעים מקומיים החלו לאתר הזדמנויות נדלנ”יות מעבר לים, כאשר אחת ממדינות היעד הייתה ארצות הברית אשר חוותה בסוף העשור הקודם את המשבר הכלכלי העמוק ביותר מזה 100 שנה. משבר המשכנתאות בארצות הברית שהחל בשנת 2007, הוביל לירידת מחירים משמעותית על כל נכסי הנדל”ן במעצמה הגדולה ביותר בעולם. בין השנים 2008 ל-2014, מחירי הנדל”ן בארצות הברית אפשרו ללא מעט משקיעים מישראל לסגור את עסקת חייהם, וזאת באמצעות רכישת דירות ומבנים בכל רחבי ארה”ב. המחירים הנמוכים על מחירי הדירות ברחבי ארצות הברית אל מול העלייה המתמדת במהלך אותם שנים במחירי הנדל”ן בישראל, הובילו יותר ויותר משקיעי נדל”ן מקומיים להשקיע בשוק הנדל”ן האמריקאי.

כיום, השקעות נדל”ן בארה”ב עדיין נחשבות ל-“עסקאות חמות” עבור כל אותם משקיעים המחפשים לעצמכם השקעה אטרקטיבית לטווח הארוך. בשנתיים האחרונות, שוק הנדל”ן האמריקאי אומנם זוכה להתעוררות מחודשת ומחירי הדירות והנכסים השונים נמצא במגמת נסיקה כלפי מעלה, אך מחירי הנכסים עדיין לא הגיעו לרמת המחירים אשר הייתה מונהגת ברחבי ארצות הברית בשנים שלפני משבר ה-סאב פריים.

על פי הערכות מומחים בענף הנדל”ן, שוק הנדל”ן האמריקאי ימשיך להוות שוק עם פוטנציאל רווח משמעותי עבור המשקיע הפרטי גם במהלך שנת 2016. ההתעניינות הרבה מצד המשקיע הישראלי בשוק הנדל”ן האמריקאי, הוביל להקמתן של חברות רבות המתמחות בהשקעות נדל”ן ברחבי העולם בכלל וברחבי ארה”ב בפרט. חברות אלו מעמידות לרשות המשקיע מגוון רחב של שירותים הכוללים בין היתר: איתור נכסים לצרכי השקעה מסביב לעולם, ליווי הליכי המשא ומתן אל מול בעלי הנכס, ייעוץ מקצועי בכל הנוגע לסוגיות השונות הנלוות להשקעות נדל”ן בחו”ל, לרבות, סוגיות בנושאי מיסוי ונושאים נוספים הנלווים להליך ביצוע העסקה. חברות המתמחות בהשקעות נדל”ן בחו”ל, מאפשרות לכל אחד ואחת מכם לבחון את יכולותיו הכלכליות בנוגע למכלול היבטי ההשקעה, וכל זאת באמצעות התאמת ההשקעה ליכולות הכלכליות של כל אחד ואחת מכם.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
זר פרחים במיוחד בשבילכם