בריכת שחייה בבית – לא לוקחים סיכון!

0 זמן קריאה 402 צפיות

אם יש לנו בית פרטי שיש בו בריכת שחייה התברכנו. בריכת שחייה היא אחד הדברים הכיפיים ביותר שיכולים להיות בבית, בעיקר אם הוא בית  עם ילדים. אם יש לכם בריכת שחייה יהיה לכם מספיק מה לעשות עם הילדים אחרי הצהריים, והם ישמחו להביא את החברים שלהם אליהם כך שאתם מסודרים. אך בריכת שחיה יכולה לטמון בחובה לא מעט סכנות, ואנחנו חייבים להיות מודעים אליהן. לצערנו קרו כבר לא מעט מקרים טראגיים של חוסר תשומת לב, ואם כן הייתה תשומת לב ושמירה על כמה כללים בסיסיים זה לא היה קורה, והנה קצת מידע על זה.

מקרים שקרו

אם אתם חושבים על בריכת שחייה בבית שלכם אתם חייבים לקרוא את זה בשביל להבין מהן הסכנות ולמה צריך להקפיד על בטיחות בבריכה פרטית. כבר קרו מקרים שילדים קטנים נכנסו לבריכה כשאף מבוגר לא היה מודע לכך, וזו רשלנות של המבוגרים בלבד. גם אם מדובר על בריכה שאין בה מים, בריכה גדולה וגבוהה יש בה סכנה מכיוון שילד יכול ליפול לתוכה ויכול להיפצע. בגלל כל אלו ואסונות נוספים שקרו אתם צריכים לעשות את המקסימום כדי שזה לא יקרה שוב, ואתם צריכים לוודא שאף ילד לא יוכל להיכנס לבריכה בשום מצב בו אין מבוגר שיכול להשגיח עליו ולשמור עליו.

גידור הבריכה

האסונות שקרו בבריכות היו בעיקר כשילדים קטנים נכנסו אליהן ללא ידיעת ההורים שלהם, ובסופו של דבר זה נגמר בטביעה ובמוות. בשביל זה צריך לעשות הכול כדי שילדים לא יוכלו להיכנס לבריכה, מה שאומר גידור של הבריכה ככה שאי אפשר יהיה להיכנס לתוכה. בריכת שחיה עם מים צריכה להיות במצב כזה שגם אם יטפסו על הגידור אי אפשר יהיה להיכנס אליה, ואם זה לא אפשרי אז אסור שתהיה בריכה בחצר.

כיסוי הבריכה

בריכת שחייה צריכה להיות מגודרת ואם לא כן אז לפחות עם כיסוי. גם כשמדובר על בריכת ילדים צריך לשים עליה כיסוי, קל וחומר כשמדובר על בריכה גדולה צריך לדאוג לזה אם אין אפשרות להתקין גדר וכמובן אם אין אפשרות או רצון לשפוך את המים. יש היום כיסויי בריכה שנסגרים בצורה אוטומטית ואוטמים את הבריכה והופכים אותה למשטח שניתן להיות עליו, וזה יכול להיות כיסוי מצוין לבריכה שלכם.

חייבים לקחת את עניין הבטיחות של הילדים בכל מה שקשור בבריכה בצורה הרצינית ביותר, וחייבים לתת את הדעת על כל פרט ופרט שיכול למנוע סכנה. אם אתם רוצים לשמור על חיי הילדים שלכם ועל חיי החברים שלהם אתם צריכים לנקוט בכל האמצעים שעומדים לרשותכם בשביל למנוע סכנות כאלו, ואתם צריכים לעשות את זה כמה שיותר מהר וכמה שיותר מוקדם שניתן.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
ציוד מכני הנדסי – למה הוא משמש וכיצד רוכשים אותו נכון?