מתנה מתאימה ליולדת הטרייה – כיצד מוצאים את המתנה המוצלחת?

1 זמן קריאה 400 צפיות

החברה הכי טובה שלכם ילדה לאחרונה ואתם מחפשים מתנה מתאימה, ובעיקר כזו שתשמח אותה? אם כן, הנה כמה נקודות חשובות שכדאי לכם להתייחס אליהן רגע לפני שאתם בוחרים את המתנה:                                                                                                             Cardboard box with red bow

  1. טעם אישי – לא פשוט למצוא מתנה ליולדת. האפשרויות המוצעות כיום בשוק הן רבות ומגוונות ויש לא מעט מתנות מקוריות ומיוחדות מאד, שאפשר לקנות. אולם, אחת הנקודות החשובות ביותר שיש להתייחס אליה, רגע לפני שבוחרים את המתנה עצמה ליולדת הטרייה, הוא טעמה האישי. הדבר נכון במקרים בהם מכירים את היולדת מקרוב ויודעים מהו טעמה. חשוב לבחור מתנה שתקלע לטעם האישי שלה, גם אם טעם זה מנוגד לחלוטין לטעמכם האישי.

 

  1. הגדירו את התקציב שלכם – מי שמחפש מתנות מקוריות ליולדת יגלה שטווח המחירים הוא רחב מאד. אפשר למצוא מתנה בעלות גבוהה מאד וגם מתנה בעלות נמוכה. אם חשוב לכם למצוא מתנה ליולדת בסכום המתאים, חשוב שתגדירו מראש באיזה סכום מדובר, כלומר, כמה כסף אתם מוכנים וגם יכולים להקדיש לטובת המתנה. רק לאחר שהגדרתם את הסכום, צאו לדרך והתחילו במשימת החיפוש.

 

  1. היעזרו בבן זוגה של היולדת – אם אתם מתקשים לקבל החלטה ואינכם יודעים מה לקנות ליולדת הטרייה, היעזרו בבן זוגה. פנו אליו באופן ישיר ובדקו מולו האם ישנם מוצרים מיוחדים שהיא זקוקה להם או האם יש לו רעיונות שיוכלו לעזור לכם. זה בסדר גם לפנות אל היולדת עצמה ולשאול אותה אם ישנה מתנה מסוימת שהיתה שמחה לקבל, או מוצר או פריט כלשהו עבורה או עבור התינוק שהיא זקוקה לו.

 

  1. אל תחכו לרגע האחרון – כדי שלא תמצאו את עצמכם במרדף לחוץ אחר המתנה המושלמת, אל תחכו לדקה התשעים והתחילו בחיפוש מבעוד מועד. היעזרו באתרי האינטרנט שמציעים מגוון של מתנות ליולדות וקבלו רעיונות למתנה מתאימה. הקדישו לכך זמן והתייחסו לכך כאל משימה חשובה שעליכם להשלים בהצלחה!

 

  1. השוואה בין כמה אפשרויות שונות – מכיוון שיש מבחר של מתנות שיכולות להתאים ליולדת ומכיוון שהבחירה לא פשוטה, מומלץ להשוות בין כמה אפשרויות שונות. השוואה כזו יכולה לעזור לכם לבחון בצורה טובה יותר כל אפשרות ובעיקר גם לאתר את המתאימה ביותר (תוך התייחסות לעלות המתנה, להיותה שימושית יותר או פחות עבור היולדת ועוד).

 

  1. איכות ופרקטיות – מומלץ שלא להתפשר על האיכות, ובמיוחד אם חשוב לכם שהמתנה שרכשתם ליולדת תלווה אותה זמן רב. במקביל, כדאי לחשוב על מתנה פרקטית, מתנה שתהיה לה שימושית.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
יעוץ זוגי- איך זה יכול לשפר את הזוגיות שלכם?