דיווח פשוט ונוח

0 זמן קריאה 700 צפיות

בדיקת נוכחות עובדים היא חשובה ממגוון סיבות, מעבר לעניין הפורמלי של לדעת מתי וכמה זמן העובדים עשו את עבודתם. יש לכך השלכות על הכנסות החברה, היעילות שלה ועוד. לשמחתנו, מתפתחים יותר ויותר כלים אשר הופכים את העבודה ליעילה יותר ומאפשרים גם לעובדים דיווח נוכחות פשוט. עולם האפליקציות הגיע אף הוא אל עולם העבודה וכיום באמצעות אפליקציה שעון נוכחות ניתן לבצע דיווח נוכחות מדויק לעובדים. גם שעון נוכחות סלולרי ועוד שלל אמצעים אלקטרוניים מבטיחים דיוק, יעילות ונוחות.

דיווח נוכחות באמצעות הטלפון הנייד

מכשיר הטלפון הסלולארי מאפשר לנו כיום לבצע שלל פעולות שאינן דווקא קשורות להוצאת וקבלת שיחות. באמצעות שעון נוכחות סלולרי ניתן לבצע דיווח נוכחות בצורה פשוטה. את אפליקציה שעון נוכחות ניתן להוריד מחנות האפליקציות של גוגל או של אפל בקלות. האפשרות שמציעה אפליקציה זו לבדיקת נוכחות היא דיווח נוכחות לעובדים שאופי עבודתם דורש מהם להיות שעות רבות או אף ימים רבים מחוץ למקום העבודה הפיזי או המשרד, ועל כן אין להם את האפשרות להחתים כרטיס עובד. עבור עובדים אלה עולה הצורך למדוד את שעות העבודה בצורה מדויקת יחד עם הניידות שהיא חלק בלתי נפרד מתפקידם. אך לא רק עובדים אלה יכולים ליהנות מהיתרונות של מדידת שעות עבודה בסלולאר. גם אנשים אשר עובדים בחלק מהזמן מהבית כמו עובדי היי טק, זקוקים לפיתרון מתאים בדמות שעון נוכחות בסלולאר.

סנכרון הנתונים

אחד המרכיבים החשובים בשימוש בדיווח על ידי אפליקציה שעון נוכחות היא היכולת לסנכרן בין הנתונים אותם הזין העובד למכשירו לבין מחשבי מחלקת משאבי האנוש של החברה. אפשרות זו היא פשוטה ואינה מורכבת, וקיימת בכל תוכנה להתקנת שעון נוכחות סלולרי. המשמעות היא שמנהלי כוח האדם יכולים להיות מעודכנים בנתונים בצורה פשוטה באמצעות אותה התוכנה. הסינכרון חשוב כדי למנוע אי דיוקים בין הדיווח של העובד למידע שהתקבל במחלקת השכר. באופן זה ניתן לעקוב אחר ימי החופשה או המחלה של העובד, לבדוק בזמן אמת האם הגיע למכסת השעות עליה הוסכם מראש וכן הלאה.

מערכת אחת – שלל מרכיבים

המחשבה כי אפליקציה שעון נוכחות מטרתה רק לסמן כניסה ויציאה של עובדים היא מוטעית. באמצעות שעון נוכחות סלולרי ניתן לקבל מידע נוסף מצד העובד שאינו קשור רק לשעת התחלת וסיום עבודתו. המערכת יכולה לאפשר דיווח של משימות: העובד מסמן סיום והתחלת משימות שהוגדרו על ידי המנהל, ובכך ניתן ללמוד על משך הזמן שלוקחת כל משימה עבור עובד ולייעל את התהליך. במידה ויש רכיב ייחודי לשכר כמו כמות פגישות יומית, כמות מכירות יומית וכן הלאה – ניתן לעדכן זאת דרך האפליקציה. לצד אלה ניתנת גם האפשרות לעובד להשאיר הערה בנוגע ליום מסוים במהלך החודש, על מנת ליידע את מחלקת השכר בארגון, וכמובן לדווח על סוגי העדרות שונים במהלך חודשי העבודה כמו מילואים, ימי חופש, ימי מחלה ועוד.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
בדרך לחיים מספקים
דיווח פשוט ונוח