עוגות קלות להכנה – ליום הולדת

1 זמן קריאה 891 צפיות

מתכוננים לחגיגת יום הולדת של מישהו קרוב ואהוב, רוצים להשקיע בעוגה טעימה  – אבל לא ממש מצטיינים באפיה? לילד שחוגג יום הולדת שנה, או לילדה שממש אוהבת עוגת ביסקוויטים ואולי גם לצעירים ברוחם שפשוט מתחשקת להם פרוסת עוגה. עוגות קלות להכנה יש בשפע, צריך רק לבחור אותן. כך תעשו את זה גם אם אתם לא שפים מדופלמים, אבל מעוניינים להשיג תוצאות מעולות.

עוגת ביסקוויטים פשוטה וטעימה

ככל הנראה, עוגת ביסקוויטים היא אחת העוגות היותר פשוטות להכנה, אך זה לא סותר את היותה סופר טעימה. כאן אנו מציעים “להלביש” את העוגה בלבן, כדי להוסיף לה טוויסט מעניין וגם כדי להעניק לה מראה חגיגי, כיאה ליום הולדת. ההצעה שלנו היא עוגת ביסקוויטים עם קרם מסקרפונה. הביסקוויטים בוואריאציה הזו יהיו בטעם וניל, לקישוט תוכלו להכין גנאש שוקולד לבן. אפשר להשאיר את העוגה לבנה כמו שהיא או לקשט אותה לפי טעמכם. במתכון זה לעוגה ניתן להחליף את גבינת המסקרפונה בגבינת שמנת רגילה. ניתן כמו כן להוסיף סוכר, עבור מי שמעדיף טעם יותר מתקתק. את העוגה יש לשמור בהקפאה למשך מספר שעות, והיא מוגשת קרה. היא יכולה להיות אידאלית למי שחוגג יום הולדת בחודשים החמים – אך לא רק עבורם.

שם מעבר לקשת

הדימוי של הקשת בענן הוא קלאסי ונראה נהדר על עוגות יום הולדת. יחד עם זאת, עבור מי שלא בקיא ברזי האפיה, נראה שזו משימה בלתי אפשרית כמעט ליצור עוגה שתיראה גם יפה וגם טעימה. גם העוגה הזו משתייכת לז’אנר העוגות הקלות להכנה, ומצריכה שימוש בתערובת מוכנה לעוגה. הקטע המאתגר הוא קישוט העוגה, שמתבצע באמצעות סוכריות עדשים צבעוניות ומרשמלו (לעננים) ושצריך להיעשות בצורה מדויקת ככל האפשר. הקישוט יכול לכלול גם שימוש בקרם העשוי צבע מאכל כחול, אך הוא אינו חובה. מה שחשוב הוא יצירת הקשת בענן. את העוגה ניתן לשמור במקרר עד לזמן ההגשה שלה. אך חשוב לזכור שהקישוט בסוכריות צריך להיעשות סמוך ככל האפשר לזמן ההגשה, כדי למנוע מצב בו הצבע שלהן דוהה ומכתים את העוגה.

פשטות עשויה שוקולד

לא ניתן לציין רעיונות לעוגות יום הולדת קלות להכנה, מבלי להזכיר את עוגת השוקולד הקלאסית והפשוטה. העוגה מקבלת מיד מראה חגיגי כשהיא מעוטרת בסוכריות צבעוניות (וכל המרבה הרי זה משובח). חשוב שהעוגה תצא רכה במידה ומלאה בטעם השוקולדי המוכר. היתרון בעוגה זו הוא פשטות ההכנה שלה. מרבית זמן ההכנה שלה הוא האפיה, והיא בהחלט דורשת מאמץ מינימלי בהכנה שלה. כדי לגוון את קישוט העוגה, אפשר לבחור בעיטורים מסוגים שונים: קצפת, קוביות שוקולד או אפילו בעוגיות קלות להכנה. גם כאן, במידה ואתם בוחרים לקשט בסוכריות צבעוניות, הקפידו לעשות זאת סמוך ככל הניתן לזמן ההגשה כדי למנוע דהייה של צבעי הסוכריות.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
היום מתחיל בטעם טוב
עוגות קלות להכנה – ליום הולדת