אפליקציה שעות עבודה לעובדים – להתנהלות פשוטה ואמינה

1 זמן קריאה 434 צפיות

את מקומם המשמעותי של אלפי האפליקציות בחיי היום-יום מקבלים מרביתנו בהבנה ואהבה. הן מבדרות אותנו, מחכימות אותנו, מזכירות לנו את מה שאסור לשכוח ועושות לנו הרבה סדר בבלגן. אם גם אתם בעלי עסק המעסיק עובדים או אחראים בחברה כזו או אחרת על נושא שעות עבודה ושכר, הגיע הזמן שתכירו את עתיד חישוב שעות עבודה בישראל – אפליקציית נוכחות עובדים ושעות עבודה.

 

הכל אודות האפליקציה

כשחושבים על זה, אפליקציה שעות עבודה היא עניין מתבקש. כי כשלוקחים את המורכבות של חישוב שכר עבודה למאות או אלפי עובדים ומכניסים אותה לתוך “בית הפשטות” של אפליקציה מתקדמת, מקבלים תוצאה נפלאה שלוקחת את כל הנושא הסבוך הזה עשרות שנים קדימה. אפליקציית השעון מתאימה במיוחד לעובדים אשר אינם נמצאים בכל חלקי יום העבודה במשרד עם גישה למערכות מחשב ואינטרנט. למשל נהגים ושליחים, סוכני שטח ומכירות, קבלנים ועובדי אתרי בנייה, חברות קייטרינג וכדומה.  האפליקציה החדשנית מתאימה לטלפונים חכמים בעלי כל מערכות ההפעלה המוכרות (אפל ואנדרואיד). היא ניתנת להורדה בחינם מחנויות האפליקציות השונות ותפעולה פשוט ונוח.

האפשרויות הבסיסיות המתאימות לכל סוגי החברות והעבודות הן “החתמת” כניסה לעבודה ויציאה ממנה. ניתן לסנכרן בקלות את האפליקציה עם מערכות הניווט והמיקום המתקדמות, כך שאין מה לחשוש מעובדים שיצהירו על כניסתם לעבודה בעודם שותים קפה על הספה בבית. ניתן להוסיף אפשרויות רבות אחרות על פי הצרכים והדרישות של מקום העבודה: רישום קילומטראז’, בקשת חופש, דיווח על מחלה וכו’. לא נדרש ידע מקדים, רקע טכנולוגי או דומה. האפליקציה מציעה תפריטים פשוטים, קלים להבנה ובמספר שפות (עברית, ערבית, רוסית, אנגלית ועוד).

אפליקציה שעות עבודה מסונכרנת ישירות עם מערכות ניהול השכר המתקדמות בישראל. בשורה התחתונה, בכל רגע נתון ניתן לדלות את המידע שהתקבל מהאפליקציה לטובת חישובים שונים, בדיקות ובירורים וכמובן – הנפקת תלוש משכורת לכל עובד. כך פתאום הפך חישוב שעות עבודה למשימה פשוטה ומהירה שאינה מצריכה ידע מתמטי או כלים חישוביים משמעותיים. את הכל עושה הטכנולוגיה! הורדת האפליקציה הינה חינמית, אך התפעול השוטף שלה מצריך תשלום חודשי. סכום זניח לעומת החיסכון בזמן, כוח אדם, תשלום על טעויות והטעיות ובעיקר – כאב הראש שהאפליקציה הנפלאה הזו חוסכת.

מנהל יקר, פתח את שער הכניסה של חברתך לעתיד מעקב העובדים העולמי. אפליקציית שעות פעילות עובדים – הכל פתאום פשוט הרבה יותר.

 

 

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
החטיף שיעניק לכם אנרגיה לכל היום!