בחירה ורכישה של רכב חדש- הדרך הנכונה והנבונה

1 זמן קריאה 718 צפיות

לרכישת רכב חדש יש לא מעט יתרונות, כאשר התחושה שאף אדם אחר לא נהג ברכב מלבדכם היא המובילה. מיד לאחריה ניתן למצוא יתרון מובהק וברור בדמות המנוע החזק המאפשר מקסימום שימוש ברכב ומינימום צריכת דלק. יש עוד לא מעט יתרונות, אבל עובדה גורפת היא שמרבית האנשים יעדיפו לרכוש רכב חדש על פני יד שנייה. הדבר היחיד אשר מונע מבעדם היא שאלת המימון, אך גם לה כיום ישנו פתרון מצוין. כיצד בוחרים את הרכב החדש? ומהי הדרך הנבונה ביותר לממן את הרכישה? כל התשובות והעצות במאמר שלפניכם.

כיצד בוחרים את סוג הרכב החדש?

שוק הרכבים הוא שוק די דינמי וקל מאוד להסתנוור מהיצע הרכבים המרשים אשר מכיל דגמים משופרים ושלל תכונות מושכות כגון חיסכון משמעותי בדלק, מפרט פנימי מפנק, רכב בטיחותי ועוד. על מנת לבצע רכישה חכמה, נכונה ובמיוחד רכישה אשר תשמש אתכם נאמנה, חשוב במיוחד לבצע חושבים בצוותא על מנת להגיע לרשימת התכונות המדויקות שעל הרכב לכלול, לפסול רכבים שלא עונים על הדרישות וכך לצמצם את האפשרויות ולחסוך בזמן יקר אשר שווה לעיתים לא מעט כסף. אז אילו שאלות עליכם לשאול את עצמכם? בראש ובראשונה עליכם להגדיר מהי מטרת הרכב? האם הרכב יהיה בשימוש יום יומי או שמא מדובר ברכב אשר ישמש רק לסופי שבוע עבור הילדים הבוגרים שבמשפחה? לאחר שהגדרתם את מטרת השימוש ברכב, עליכם לערוך תיעדוף של התכונות הנחוצות עבורכם למשל אם מדובר ברכב אשר עתיד להיות בשימוש יום יומי ולהכיל את ילדכם, רצוי שפרמטר הבטיחות ידורג במקום הראשון. אם אתם משפחה בעלת ציוד רב בכל יציאה מן הבית (עגלות תינוק, כלב גדול וכד’) חשוב שתא המטען יהיה מרווח במיוחד. לאחר שהחלטתם מה חשוב לכם, כך יהיה קל יותר לסנן את רשימת הרכבים ולבחור את הרכב החדש הנכון ביותר עבורכם.

הדרך הנכונה לרכוש רכב חדש

יש כמה דרכים לממן את רכישת הרכב, הדרך הראשונה היא כמובן באמצעות שימוש במזומן ישירות מהעובר והשב. אך מכיוון שלאדם הסביר אין סכומים כאלה “בשליפה”, אפשרות זו מתייתרת. דרך שנייה לרכוש את הרכב בו נפשכם חפצה היא באמצעות לקיחת הלוואה מן הבנק. דרך מקובלת לכל הדעות אך טומנת בחובה ריביות גבוהות כך שבסופו של יום, יהיה מדובר בעסקה שאינה משתלמת כלל וכלל. אפשרות שלישית היא כמובן רכישה באמצעות ליסינג פרטי. דובר בדרך הטובה ביותר לרכוש רכב חדש. ליסינג פרטי היא הלוואה המאפשרת פריסת תשלומים חודשית נוחה ונמוכה אשר בסופה (תום תקופת החוזה מול חברת הליסינג) ניתנת לכם האפשרות לרכוש את הרכב בסכום, משמעותית נמוך משוויו במחירון, ולקבל בעלות מלאה על הרכב. כלומר הליסינג הפרטי מעניק לעם את האפשרות לרכוש את רכב חדש מבלי לפשוט את הרגל, תוך פריסת תשלומים נוחה המתאימה ליכולתכם הכלכלית. 

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
גם לדתיים מגיע להכיר דתיות
בחירה ורכישה של רכב חדש- הדרך הנכונה והנבונה