החטיף שיעניק לכם אנרגיה לכל היום!

1 זמן קריאה 398 צפיות

אם בעבר הלא רחוק אנשים רבים שמרו בתיק שלהם טבלית שוקולד, שקית עדשים צבעוניות או ופל שוקולד בכל מיני גרסאות, כיום המגמה הרווחת בקרב רוב האנשים היא מגמת הבריאות. שכן, כל אחד מודע לעובדה שסוכר לבן הינו “רעל” לגוף, פחמימות ריקות הופכות לסוכרים וחומרים משמרים הופכים כל ממתק לפצצה מתקתקת. כיום, רוב האנשים קונים חבילת חטיפי בריאות ואנרגיה, אנרג’י.

 

היתרונות של אנרג’י

שמו של חטיף אנרג’י משקף את כל המהות שלו. מדובר על חטיף אותו יכולים לצרוך כארוחת בוקר או ארוחת ביניים. חטיף שעיקר תפקידו הוא להעניק לאותו אדם שאוכל אותו, אנרגיה להמשך היום. היתרונות של חטיף energy לעומת חטיפים אחרים באים לידי ביטוי בכך שמדובר על חטיף בריא שמאגד בתוכו סיבים תזונתיים במקום פחמימות ריקות, ויטמין B12 שכה חשוב לגוף, דגנים מלאים, ברזל, שוקולד חלב איכותי ועוד כל מיני מרכיבים שהופכים אותו לחטיף כה טעים ובריא. יתרון נוסף הוא שמדובר על חטיף שמכיל 99 קלוריות בלבד. כלומר, חטיף שמאפשר לכל אחד בקרה על התזונה היומיומית שלו ללא תחושה שמא הוא צרך חטיף בעל ערך קלורי גבוה וקלקל את משטר הדיאטה אותו הוא סיגל לעצמו.

 

כאשר חברת שטראוס החליטה על הכינוי אנרג’י לחטיף הבריאות שלה היא וידאה שאכן החטיף יבטיח לצרכניה אנרגיה יומיומית בריאה. חשוב לקחת בחשבון שבישראל רוב האנשים קמים בשעות הבוקר המוקדמות לעבודה וחוזרים בשעות אחר הצהריים או הערב המאוחרות. סדר היום העמוס אותו מנהלים רוב האנשים במדינה אינה מאפשר להם (פעמים רבות), אכילה מסודרת של לפחות שלוש ארוחות קבועות מדי יום וכך רוב האנשים מוצאים את עצמם “חוטאים” בשוקולדים ובכל מיני חטיפים עתירי שומן ונתרן. כיוון שמאכלים אלו מכילים לעיתים כמות גדולה מאוד של סוכר ומלח, רוב האנשים חשים וזאת זמן קצר לאחר אכילתם בירידת סוכר ואנרגיה. ההחלטה לקנות חבילת אנרג’י ולשים בתיק חטיף אנרג’י אחד או שניים אותו ניתן לשלוף כל אימת שחשים רעבים וחברי אנרגיה, היא בהחלט החלטה נבונה שיכולה לעזור לכל אחד ואחת ליהנות מעירנות ואנרגיה במהלך היום.

 

חשוב לדעת שאמנם חטיף אנרג’י מהווה פתרון מושלם לכל שעה של היום, אך מוצר זה הוא רק אחד מאותו ליין מוצרי energy  הכוללים גם גרנולה, מוזלי וחטיפי אנרג’י במגוון טעמים, כמו למשל אנרג’י מיקס אגוזים, עם שוקולד לבן, חטיף עם שוקולד מריר וחטיף עם שוקולד חלב איכותי. בתיאבון!

 

 

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
Everything You Need to Know About Microsoft Azure