לרצף את הבית בסטייל

0 זמן קריאה 823 צפיות

עיצוב הבית כולל בתוכו אלמנטים שונים, כאשר חלקם חשוב יותר וחלקם – קצת פחות. בכל הנוגע לריצוף של הבית, זהו בהחלט אחד החשובים שבהם. בבחירת ריצוף מכל סוג, בין אם פרקט או ריצוף גרניט פורצלן, יש צורך בתכנון חכם וקפדני. יש מגוון שיקולים שעלינו לקחת בחשבון לאורך התהליך ורצוי כמובן לשלב בין השאיפה לעיצוב מושלם לבין פרקטיות.

מה חשוב לדעת לפני שמרצפים

מדוע ריצוף מכל סוג הוא אחד הדברים החשובים כאשר אנחנו ניגשים לעצב את הבית? הריצוף שאנו בוחרים, מכל סוג ומכל חומר (ריצוף גרניט פורצלן, ריצוף דמוי פרקט וכן הלאה) יהיה מורכב להחלפה בתדירות גבוהה. כלומר, במידה ובחרנו בריצוף שאינו לטעמנו או שאינו מתאים לקו העיצובי של הבית, ההחלפה שלו תהייה מורכבת ותעלה סכומי כסף רבים. מסיבה זו חשוב שנבחר בתשומת לב את הריצוף ונהייה שלמים איתו. ריצוף הוא גם אחד החלקים היותר יקרים בבניית בית או בשיפוץ של בית. המחיר שאנו משקיעים בקניית ובהתקנת הריצוף הוא גבוה מאוד, ולכן לא נרצה להחליפו לעתים קרובות. ההשפעה של הריצוף היא רבה, והוא בחלט תורם לאווירה העיצובית שתיווצר בבית.

בחירת ריצוף בחוכמה

הבחירה בריצוף ספציפי צריכה להיעשות תוך התחשבות בתקציב העומד לרשותנו, יחד עם זאת, לא תמיד נגלה שעדיף להיות חסכניים בעיצוב חלק זה של הבית. תכנון של ריצוף גרניט פורצלן, פרקט או כל סוג אחר, צריך להיעשות תוך בחירה בחומרים איכותיים ועמידים. אנחנו רוצים להינות מהמרצפות שלנו לאורך שנים מבלי שנידרש לתקן אותן.
בניגוד אולי למה שחושבים, ניתן לערבב בין מספר סוגי ריצוף בבית. כך חדר אחד יכול להיות מרוצף בפרקט והאחר יכול להיות מרוצף בחומר אחר. יחד עם זאת, רצוי מאוד לחבר בצורה נכונה והרמונית בין סוג ואופי הריצוף בחלל הבית המרכזי: הסלון, פינת האוכל, המטבח – לבין יתר החלקים בבית.

כל היתרונות של האבן

אחד מסוגי הריצוף הפופולאריים בשנים האחרונות הוא ריצוף באמצעות גרניט פורצלן. על פי רוב הוא ימצא בחללים הציבוריים של הבית, אבל זה ממש לא מחייב. יש מספר סיבות בולטות לכך שסוג ריצוף זה הוא כל כך נפוץ. ראשית, קלות ההתקנה של גרניט פורצלן היא קלה יחסית, ושנית, אופן התחזוקה שלו היא קלה ופשוטה. מעבר לכך, ריצוף זה הוא בעל עמידות גבוהה, שמירה על מראה לשנים ארוכות, חוזק רב ורמת ספיגה אפסית.
אם תבחרו בגרניט פורצלן, תוכלו להתרשם מהאפשרויות המגוונות של מרקמים, צבעים וגדלים. כיום, קיימת אפשרות להתקין ריצוף שמדמה סוגים שונים של אבן טבעית. בעוד שאבן טבעית מצריכה פעולות תחזוקה מורכבות, השימוש בגרניט פורצלן אינו מצריך זאת. האפשרות לבחור בריצוף שהוא מעוצב, איכותי ובעיקר בעלות סבירה, הפכו אותו לאופציה הטבעית כמעט בכל בית.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
לרשום ולחשב נכון
לרצף את הבית בסטייל