מחפשים צימר בצפון – הישוב מנות קורא ומחכה לכם!

1 זמן קריאה 577 צפיות

צימר בצפון הוא כבר מזמן מרכיב קבוע בחופשות של ישראלים רבים ומדובר על צמד מילים בטומן בחובו שפע כל כך אדיר של אפשרויות, אתרים מרהיבים, אטרקציות ואיכויות חיים שפשוט אין בשום מקום אחר על מפת התיירות הישראלית. אם אתם מחפשים צימרים מומלצים לחופשה הצפונית הבאה שלכם, קחו בחשבון את הישוב מנות שנמצא במיקום מעולה בגליל המערבי ומציע שלל אפשרויות משובחות מבחינת צימרים, מסעדות בסביבה ואינספור אטרקציות לכל סגנון חופשה – מנופש רומנטי אינטימי וקסום ועד חופשה מהנה לכל המשפחה.

Shore of lake Kinneret in the morningקצת אודות היישוב מנות

מנות הוא ישוב פסטורלי במיוחד, כאשר לחלוטין לא מדובר כאן על קלישאות או על תיאור גלילי טיפוסי, הישוב נמצא באזור מקסים ומגוון מאוד. מצד אחד חורש טבעי שקט ונופים קסומים לעבר הגליל המערבי ומצד שני קרבה לחוף הים ולאטרקציות תיירותיות רבות. הישוב מנות שייך לשטח השיפוט של המעצה האזורית מעלה יוסף, כאשר הישוב נמצא בין צומת כברי לישוב שלומי, נכנסים מהכביש הראשי ומטפסים מעט ליישוב היושב בנקודת תצפית גבוהה.

הישוב מנות הינו ישוב קהילתי הקיים משנת 1980 ומונה כיום כ-90 משפחות, בשטח הישוב המקורי וכן בהרחבה קהילתית סמוכה. זהו ישוב קטן ונעים, עם אוכלוסייה מגוונת ומזמינה – כאשר הדבר ניכר מבחינת הצימרים ואפשרויות הלינה והתיירות ביישוב. במנות מתקיים מדי שנה פסטיבל לענף הדבש, אשר בזכות מיקומו של הישוב והקשר שלו לישובים החקלאיים בסביבה (הוא עצמו פחות חקלאי באופיו אלא יותר תיירותי).

אינספור אטרקציות באזור

מנות נמצא במרחק של ממש דקות נסיעה מראש הנקרה, מקו החוף המקסים של הגליל המערבי, ממערת קשת וקו הרכס הצפוני של הגליל המערבי ובמיקום נוח מאוד מבחינת טיולים בגליל העליון. באמת שיש שפע של אטרקציות באזור מנות ולכן זוהי בחירה נהדרת מבחינת צימר בצפון. למעט האתרים שצוינו, הישוב מנות מאפשר גישה והגעה נוחות לנהריה, למבצר המונפורט ונחל כזיב, למסעדות הרבות הנמצאות באזור, לשופינג בכפר הדרוזי ירכא, לפארק גורן ולשלל האפשרויות התיירותיות בגליל העליון והמערבי.

מדובר על מיקום קלאסי ואיכותי מאוד לטיולי טבע ושטח, לביקור במסעדות ומאפיות בוטיק מקסימות באזור, לרביצה על חוף הים, ביקור בחנויות והבוטיקים המיוחדים בגליל המערבי וכן הלאה.

צימרים מומלצים במנות

הישוב מנות כולל מגוון רחב של אפשרויות עבור חופשת צימר בצפון, ממלונות בוטיק ייחודיים ועד סוויטות מבודדות ואינטימיות יותר. כמה אפשרויות של צימרים מומלצים במנות כוללות:

  • מלון הבוטיק וילה פרובנס
  • סוויטות פול ויו – Pool View
  • באטצ’י
  • סוויטת הבוטיק פינסטרה
  • הצימרים של הבקתה של איה

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
מתנות שמשדרגות את הבית