שטיחים – מה עוד אפשר לבקש?

1 זמן קריאה 437 צפיות

שטיחים, מאז ומעולם היו הדרך הטובה והחכמה ביותר לתפוס מספר ציפורים במכה אחת, בכל הקשור לעולם עיצוב הבית ועיצוב חללים. הציפור הראשונה היא יופי ונוי – שטיחים מוסיפים ותורמים לכל חלל בו הם נמצאים והופכים אותו למעוצב. למעשה הוספת שטיח ולו הקטן ביותר, משנה את פני החלל או החדר באופן מיידי. הציפור השנייה היא חיפוי, שאינו עולה כל כך הרבה ואינו מצריך החלפת רצפה או פרקט. בעזרת שטיח או שטיחים מקיר לקיר, ניתן לדאוג לחיפוי הרצפה בקלות וללא טרחה מיוחדת למעט בחירת השטיח. הציפור השלישית היא היוקרה – שטיחים יוקרתיים או בעלי מראה יוקרתי, ולאו דווקא כאלו שעולים המון כסף, מעניקים יוקרה לחלל בו הם מונחים, במיוחד באם נבחר השטיח הנכון והמתאים.

סוגי שטיחים

ההיצע והביקוש של שטיחים, מכריח את יצרני השטיחים להעניק ולהציע מגוון רחב של שטיחים. מעבר להיצע הקיים, תמיד ניתן להזמין שטיח באופן מותאם (מה שנקרא Custom Made) ולא להסתפק במה, שיש לשוק להציע. בין סוגי השטיחים הקיימים נמצא שטיחי לבד, שטיחים פרסיים, שטיחי ויסקוזה, שטיחי צמר, שטיחי משי, שטיחי פוליאסטר ועוד. מעבר לשטיחים אותם רוכשים ופשוט מניחים על הרצפה, ניתן להתקין שטיח שנקרא שטיח קיר לקיר. שטיחים מקיר לקיר בירושלים או בכל עיר לצורך העניין, יעניקו חיפוי מלא לרצפה ויעלימו את הצורך שטיפת הרצפה. את שטיחי הקיר לקיר שואבים וניתן לנקות בעזרת אביזרים שונים אחרים המיועדים למטרה זו.

אופי ניקיון שטיחים – רבים שואלים אותנו כיצד מוטב לנקות את השטיח ולכן נעניק מספר טיפים לביצוע הניקיון הנכון והטוב ביותר, להלן:

ראשית, הקפידו על שאיבה שבועית לפחות של השטיח ובמקרים בהם מדובר בחלל משרדי או ציבורי, שאבו את השטיח לפחות 3-4 פעמים בשבוע לפחות. ניתן לסובב את השטיח  מדי פעם וזה יעזור לכם למנוע אזורים, הדוהים בשל דריכה מרובה עליהם. בכל חודש או אפילו חודשיים, הפכו את השטיח והשאירו אותו כך למספר ימים בודדים. התוצאה תהייה יציאה של כל הלכלוך שהצטבר ולא יצא בשאיבה. הקפידו על כך, שהשטיח לא יספוג נוזלים ובמידה ואכן זה קרה, שלחו את השטיח לניקוי. במידה ואתם מגדלים חיית מחמד או שהגיעה חיה לביקור והטילה את מימייה על השטיח, שלחו את השטיח לניקוי על מנת לשמר אותו ולדאוג שלא ייהרס מחומציות השתן שספג.

לסיכום, באם חפצה נפשכם ברכישת שטיח או שאתם מחפשים את הפתרון הטוב והנכון ביותר עבור הרצפה של החלל, שטיחים הם הבחירה הנכונה. כשם שיש שטיחים מקיר לקיר בירושלים ובכל עיר בארץ, כך גם קיימים סוגים רבים של שטיחים כגון שטיחי לבד או שטיחים סרוגים בעבודת יד. אנו ממליצים לכם להתייעץ ולהסתייע במומחים לשטיחים ולהתאים נכונה את השטיח לחלל.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
כיצד לקרוא ספר דיגיטלי?