חנויות שטיחים וטפטים

0 זמן קריאה 650 צפיות

נושא עיצוב הבית הינו גורם רב חשיבות וכל בעל בית נותן עליו את הדעת. בכל בית יש אזורים וחדרים שונים. כל אחד מהמקומות הללו נועד לפעילויות שונות. יש חדרים פרטיים שמשמשים רק בן משפחה אחד או את ההורים. יש שטחים משותפים דוגמת הסלון שאליו מגיעים גם אורחים ומבקרים מבחוץ. יש חדרי מטבח, שירותים ואמבטיה, חדרי עבודה ועוד. האתגר של כל מעצב פנים הוא לעצב כל פינה וחדר בצורה מעט שונה, ויחד עם זאת, להשיג הרמוניה כוללת בתוך הבית. משימה זו אינה פשוטה כלל וכלל.
חנויות שטיחים בירושלים מוכרות, בנוסף לשטיחים, מגוון רחב מאוד של טפטים ומדבקות קיר אשר מיועדים לאזורים שונים בבית, ובעזרתם ניתן להגיע לאותם פתרונות כוללים ומשלימים בהם מעוניינים. בעלי בית אשר אוהבים להתקין שטיחים מקיר לקיר ימצאו בחנות מגוון רחב מאוד של שטיחים עם דוגמאות שונות ובצבעים רבים. שטיחים מקיר לקיר יוצרים בכל חלל אווירה אינטימית. אין רעשי דריכה, ניתן ללכת עליהם ללא נעליים גם בימים קרים, הם מבודדים מקור ולמעשה משתלבים עם כל סוג חומר אחר שנהוג להכניס לבית. פריטים מעץ לסוגיו, מאבן לסוגיה, מקרמיקה,זכוכית ואפילו קש וחומרים אחרים ייראו טוב במחיצת שטיחי בד מקיר לקיר.
ייעוץ מכירה והתקנה
טפטים ומדבקות קיר משתלבים היטב עם שטיחים שמותקנים בחדרי ילדים או חדרי עבודה ומשלימים את המראה. טפטים מעוצבים ייראו טוב גם בתוך סלון שנחשב לחדר הרשמי בבית. ניתן לראות את הטפטים ואת מדבקות הקיר בתצוגות של חנויות שטיחים בירושלים כמו גם באתר האינטרנט של החברה. יש מגוון עצום של טפטים שיכול להתאים לטעמם של לקוחות רבים ומגוונים. טפטים מתאימים לבתים פרטיים אבל אפשר להדביק אותם גם במוסדות חינוך ובמשרדים והם תמיד יספקו את אותו צבע ויובילו לאותה אווירה מיוחדת בה מעוניינים.
טפטים בהירים מעוצבים (וגם מדבקות קיר), מספקים, בין היתר, תחושת מרחב בחלל. השטיחים מספקים את תחושת הרגיעה והחמימות הביתית. ניתן לרכוש שטיחים וטפטים אצל ספקים מקצועיים. השירות של החברה כולל ייעוץ לכל לקוח כולל מתן הסברים וטיפים. התקנת השטיחים, הטפטים ומדבקות הקיר נעשית על ידי עובדים מקצועיים של החנויות ועל פי תיאום מראש של לוח זמנים מסודר. יש צורך בתחזוקה הולמת של שטיחים מקיר לקיר כולל ניקיון תקופתי. במעמד המכירה יספקו מומחי החברה את המידע הנחוץ לגבי התחזוקה והניקוי של השטיחים ויענו על כל שאלה. בהצלחה!

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
מוצרי אמבטיה לחידוש חדרי הרחצה
חנויות שטיחים וטפטים