החלון שלכם שקוף

0 זמן קריאה 559 צפיות

כמה כיף לעבוד בבניין רב קומות ולהשקיף על כל המתרחש מטה ברחוב? כל האנשים הרצים ממקום למקום נראים קטנים ומצחיקים המכוניות בכבישים כאילו נוסעות על אדי הדלק ולא ממהרות לשום מקום. אין ספק שחווית העבודה בבניין גבוה היא מופלאה אך המציאות יכולה להיות אחרת אם אתם נמצאים בגובה אך החלון שלכם מלוכלך ומלא אבק. חלונות בקומות הגבוהות נעולים בטעמי ביטחון ולכן לא ניתן לפקוח אותם ולנקות אותם מתוך המשרד כך שגם אם אתם שוכרים שרותים של חברת ניקיון והמנקה מתרוצצת בין כל העובדים, אין היא תוכל לנקות את החלון מצידו החיצוני אלא מצידו הפנימי בלבד. בכדי לדאוג לניקיון החלונות, עליכם לשכור את שרותיה של חברת ניקוי חלונות בגובה.                       Cleaning Time

כיצד מבצעים ניקוי חלונות

בכדי לבצע ניקוי חלונות בקומות הגבוהות מצידו החיצוני של המשרד, יש להיעזר בצוות מקצועי, מיומן ומוכשר למשימה. על פי רוב יבוצע הניקיון באמצעות צוות המבצע סנפלינג בטיחותי מהקומה הגבוהה ביותר אל תחתית הבניין וב
דרך יבצע את הניקיון באמצעות חומרי גלם איכותיים ובקפדנות בלתי מתפשרת. עם סיום הניקיון אתם תוכלו לראות את השמיים הכחולים וליהנות מניקיון משמעותי ומקצועי. חברות אחרות יבצעו את הניקיון באמצעות מכשור מגביה אך זאת תלויי רבות בגובהה בניין בו נדרש לבצע את ניקיון החלונות.

בכדי לשמור על תחזוקה נכונה יש לבצע את הניקיון בכל תקופה מוגדרת ולא לפסוח כל המשימה על אף שלעיתים אין אתם מוצאים לנכון לבצע זאת. חשוב לזכור כי גם אם ניתן עדיין לראות דרך החלון אין זה אומר שאבק וליכלוך לא דבק בו ואל לכם להמתין עד שהחלונות יתכסו כולם בלכלוך שיחסום לכם את הראיה.

כיצד לבחור חברות ניקיון

חברת נקיון איכותית ומקצועית שאת שרותיה אתם שוכרים צריכה להחזיק בביטוח העובדים. שימו לב כי ניקוי חלונות בגובה מהווה סכנה מהותית עבור העובדים ועל כן לביטוח חשיבות עבורכם. עוד חשוב לבחון את איכות חומרי הגלם בהם משתמשת החברה, ולוודא כי הצוות המקצועי אשר עולה לגובה אכן הוכשר למשימה והוא מוגדר כבעל מקצוע לכל דבר ועניין. לאחר שבחנתם את הקריטריונים הללו, בדקו את מחיר השרות את לוחות הזמנים את וותק החברה ואם יש בידיכם המלצות מידי חברים או קולגות הרי זה משובח. המלצות על פי רוב נטולות אינטרסים שיווקיים ועל כן הן אמינות יותר בצורה מהותית. בדיקה קפדנית מקדימה עתידה לחסוך עבורכם המון כאבי ראש.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
מופיעים בעמוד הראשון
החלון שלכם שקוף