כל הדרכים לשיפור מראה הפנים והשיער

1 זמן קריאה 499 צפיות

הפנים והשיער אשר עוטף אותם הינם למעשה כרטיס הביקור של אדם. מבלי להפחית בחשיבותו של מראה יתר חלקי הגוף, הפנים והשיער הם החלקים הבולטים ביותר ולא בכדי נאמר שכאשר מישהו מייצג גוף מסויים הוא מהווה למעשה את הפנים שלו. במשך הזמן המעטפת העמידה ביותר שקיימת, העור שלנו, מתבלה ועוטה עליה קמטים. גם השיער במשך הזמן מאבד מגמישותו ומהברק שלו. היום ישנן שיטות טיפול שונות לפנים ולשיער המשלבות מן הרפואה הקונבנציונלית הדוגלת בטיפול נקודתי מחד ומן הרפואה המשלימה הדוגלת במציאת שורש הבעיה וטיפול מעמיק בו מאידך.Young nurse is preparing syringe for injection

שיטות טיפול מן הרפואה המשלימה

הרפואה המשלימה דוגלת כאמור בטיפול בשורש הבעיה, בחוסר האיזון בגוף אשר הביא לסימפטומים כגון נשירת שיער, שיער “עייף” שאיבד מחיוניותו או עור פנים שאיבד מגמישותו ונראים בו קמטים. הרפואה משלימה מפנה בין היתר לכיוון של שיפור התזונה. אם מדובר על נשירת שיער, לאחר בדיקה מעמיקה ימליץ הרופא על שיפור התזונה תוך שימת דגש על השלמת החוסרים הקיימים ואשר הביאו לסימפטום. ויטמינים לנשירת שיער הם למשל ויטמינים מקבוצת B הנמצאים במזונות שונים, בעיקר ירקות ירוקים, אגוזים קטניות ועוד. ישנה אפשרות ליטול ויטמינים לנשירת שיער בצורת טבליות אולם יש להתייעץ עם הרופא שכן גם עודף ויטמינים אינו מיטיב עם השיער. לגבי העור, מזונות המכילים חומצות שומן בלתי רוויות כמו שמן זית, פירות, ירקות ודגים יהיו מומלצים. ישנן אף שיטות טיפול כמו דיקור סיני שיכולות לשפר את המצב.

שיטות טיפול מן הרפואה הקונבנציונלית

הרפואה הקונבנציונלית מטפלת בסימפטום ומשפרת אותו. אם מדובר על עור הפנים, ישנן שיטות טיפול פולשניות יותר ופחות. אם בעבר השיטות הפולשניות כמו ניתוח היו הכרחיות, היום ישנן שיטות פשוטות הכרוכות בטיפולים קצרים. כך למשל היא שיטת פילינג לייזר. בשיטת פילינג לייזר ישנו שימוש באנרגיה של גלי רדיו אשר מאיצה את יצירת חלבון הקולגן אשר משפר את חיוניותו וגמישותו של העור. שיטות טיפול נוספות הן מילוי קמטים אשר בה לתוך הקמט מוזרק חומר הממלא את הקמט ומעלים אותו. או הבוטוקס- חומר המוזרק לאזור הקמט ומשתק באופן זמני את השרירים שסביבו וכך הוא אינו נראה.

היום גם הסקפטים ביותר והמתנגדים לרפואה המשלימה יודו כי רפואה המשלבת משני העולמות היא הרפואה המנצחת ולמעשה אין כל סיבה לבחור באחת משתי האסכולות.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
כל עסק היום זקוק למערכת לניהול עסקים על מנת להגיע ליעדים ומדדים