מקצרים תהליכים באמצעות טרייד אין!

0 זמן קריאה 435 צפיות

אם אתם מעוניינים למכור את הרכב הקיים ולקנות רכב משנתון חדש יותר, הגיע הזמן לגלות את נפלאות הטרייד אין. כאן מדובר על פעולת החלפה. כלומר החברה שמציעה שירות זה מציעה שתמכרו לה את הרכב שלכם ותבחרו רכב חדש במקומו. אם בעבר אנשים היו צריכים להקדיש זמן רב לפעולות המכירה של הרכב הקיים וקנייה של רכב חדש, כיום פעולת ההחלפה (הטרייד אין) חוסכת בזמן ובמקרים רבים גם בכסף.

מוכרים את הרכב
אנשים שמעוניינים למכור את רכבם יכולים לעשות זאת באופן עצמאי או לבחור לפנות אל חברה שתקנה את הרכב שלהם ותספק להם סכום הקנייה עליו סוכם בין שני הצדדים. אנשים שבוחרים למכור את הרכב באופן עצמאי יצטרכו לברר מה שוויו של רכבם וזאת בהתאם לכתוב באותו מחירון רכב יד שניה אותו הם יקנו. השלב הבא שנדרש מהם יהיה לפרסם מודעה באחד מלוחות מכירת רכבים באינטרנט או בעיתון היומי ולהיות זמינים במהלך כל היום לטלפונים של מתעניינים ולהסברים חוזרים ונשנים על הרכב ומצבו.

באם המתעניין יחליט שהוא מעוניין ברכב, מוכר הרכב יצטרך להתחיל במשא ומתן על המחיר ולאחר מכן הוא יצטרך לבצע את כל הפעולות הנדרשות לשם העברת הבעלות וקבלת התשלום. תהליך זה הינו תהליך ארוך שדורש זמינות במהלך כל שעות היום וצורך אנרגיה רבה מאותם אנשים שמעוניינים למכור את רכבם. זוהי הסיבה שרבים מבעלי הרכבים מחליטים לוותר עליו ופונים אל חברות טרייד אין. כאן החברה תבדוק את הרכב, תעריך את שוויו ותגיש הצעת מחיר. באם הלקוח מסכים, העסקה נחתמת.

רוב האנשים שמעוניינים לקנות רכב מעוניינים למכור קודם לכן את הרכב הקיים. כיוון שכל התהליך ארוך ומצריך זמן רב ואנרגיה רבה, נכון להיום רוב האנשים מעוניינים להציץ באותו מחירון רכב יד שניה על מנת לאמוד את המחיר של הרכב אותו הם מעוניינים למכור ולאחר מכן לפנות אל חברה שמציעה שירותי טרייד אין וזאת על מנת שאותה חברה תקנה את הרכב הקיים שלהם ותאפשר להם לבחור רכב חדש. לא רק שהתהליך קצר ונוח, ניתן לומר שמדובר על תהליך בו הורגים “שתי ציפורים במכה אחת”. סכום המכירה מתקזז עם סכום הקנייה של הרכב החדש ולכן הקונה מוצא את עצמו משלם רק את היתרה ובתשלומים נוחים. זוהי הסיבה שגורמת לאנשים רבים לבחור בחברת הטרייד אין על פני ביצוע פעולת מכירה וקנייה בעצמם.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
ארוחת ערב בקלי קלות