סטודנטים מחפשים עבודה

0 זמן קריאה 646 צפיות

תקופת הלימודים לתואר אקדמי היא תקופה לחוצה ואינטנסיבית. לצד שלל מטלות, מבחנים והלימודים עצמם, יש צורך גם להתפרנס. סטודנט אשר מחפש עבודה צריך עבודה שמצד אחד תבטיח לו גמישות מירבית, ואפשרות להיעדר בתקופות מבחנים. מצד שני, משרות סטודנטים צריכות לאפשר גם שכר הוגן וראוי. איך מחפשים עבודה בתקופת הלימודים? ומה חשוב לעשות כדי למצוא עבודה שמתאימה לכם בדיוק? קיראו כאן.

לחפש עבודה בתקופת הלימודים

כאשר סטודנט מחפש עבודה הוא מעוניין למצוא עבודה שתתאים ללוח הזמנים הצפוף שלו. משרות סטודנטים יהיו על פי רוב כאלו אשר מאפשרות עבודה בשעות אחר הצוהריים והערב, או אפילו בלילות. כמו כן, עליהן להיות מותאמות הן מבחינת הגמישות שלהן. משמרות ארוכות הן לא תמיד הפיתרון הטוב ביותר לסטודנטים שמחפשים עבודה. שעות ארוכות ולא משמרות מקוצרות, עלולות לפגום בגמישות הרבה הדרושה לסטודנטים. יחד עם זאת, רבים מהסטודנטים מעדיפים שתיים או שלוש משמרות ארוכות בעבודה על פני 4 משמרות קצרות. עבודה בלילות היא גם אפשרות נוחה לסטודנטים. במיוחד סטודנטים שאינם לומדים מדי יום או שיש ימים שבהם הם מתחילים ללמוד בשעה מאוחרת. משרת סטודנט אשר מאפשרת גם עבודה במשמרות בסופי שבוע מאפשרת לסטודנטים גמישות מירבית.

חשיבה על תנאי השכר

סביר להניח שלא בהכרח תתעשרו אם תעבדו בהיקף של משרות סטודנטים במהלך התואר. למרות זאת, חשוב לבחור בעבודה שתאפשר את הגמישות הרצויה, אך גם תבטיח לכם משכורת סבירה. מי שנמצא במצב בו הוא מחפש עבודה, כדאי שיבדוק האם יש לו אפשרות לעבוד גם בסופי שבוע ולקבל בשל כך שכר גבוה יותר על העבודה. אפשרות זאת יכולה לסייע להגדיל את השכר בצורה משמעותית ולהוריד את כמות המשמרות שתידרשו לתת במהלך השבוע. רצוי לשמור על איזון וגם אם משרות סטודנטים של עבודה בסופי שבוע הן יותר רווחיות, לאפשר לכם גם סופי שבוע של מנוחה מפעם לפעם. באשר למי שנמצא במצב בו הוא מחפש עבודה שיש בה משמרות לילה, גם זו אפשרות טובה להגדלת השכר. שכר עבודה בלילה יכול להיות גבוה יותר במקומות מסוימים, ועל כן, אם אתם טיפוסי לילה או מוכנים לכך, עבודה במשמרות לילה תהייה אידיאלית עבורכם.

קירבה גיאוגרפית

לא רק השכר או הגמישות בשעות הם חשובים עבור מי אשר מחפש עבודה. בחיפוש אחר משרות סטודנטים כדאי לקחת בחשבון גם את המיקום של העבודה. מקום עבודה מרוחק ממקום המגורים יכול להוות מכשול, ולבזבז זמן יקר. כדאי לחשוב על מציאת עבודה שקרובה פיזית למקום המגורים שלכם, או שקרובה למוסד בו אתם לומדים. כך תהייה לכם אפשרות לחסוך מהותית בזמן נסיעה לעבודה. בחישוב חודשי זה יכול לחסוך לכם לא מעט שעות. את השעות שנחסכו תוכלו לנצל לצלילה לחומר הלימוד, הכנה למבחנים והכנת עבודות. או פשוט תוכלו לנוח קצת.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
בעיות בתפקוד המיני ובפוריות אצל גברים
סטודנטים מחפשים עבודה