איך להפוך לסוחר מקצועי באיביי?

1 זמן קריאה 423 צפיות

איביי נחשב כבר שנים לפלטפורמה רווחית ביותר למכירת מוצרים. העובדה כי כמעט ואין עלויות לביצוע מכירות ואחזקת החנות בנוסף לכך שלמעשה כל העולם הופך ללקוח פוטנציאלי ללא הגבלה של מיקום גיאוגרפי הופכת את האיביי לפלטפורמה רווחית ומבוקשת. באיביי מוצאים הגולשים את המוצר אותו הם מחפשים במחירים מוזלים מאלה המוצעים בחנויות הממשיות. אחת הסיבות לכך היא העלויות הנמוכות שעל הסוחר לשלם כך שהוא יכול לקבוע מחירים זולים יותר. על מנת למכור באיביי כל שיש לעשות הוא לפתוח חנות אך עדיין ישנם טיפים ושיטות שינחו אתכם איך מוכרים באיביי ביתר הצלחה ואיך מתחרים מול אלפי מוכרים כמוכם.                                                                                                                                c483963_m

איביי עומד לרשות כולם

באיביי מוכרים זה לצד זה אנשים שברשותם מספר מוצרים או שרק סיימו קורס מסחר באיביי במטרה להתחיל את דרכם כסוחרים מול סוחרים מקצועיים: יבואנים, יצואנים או קמעונאים אשר מעוניינים להגדיל את מכירותיהם ולמכור גם דרך הפלטפורמה הזאת. איביי נותן הזדמנות שווה לכולם וחנותו של סוחר מקצועי מקבלת את אותו מקום שמקבלת חנותו של סוחר מתחיל, ולכן זוהי הזדמנותו של הסוחר המתחיל להבחן רק על סמך הפעולות שיבצע על מנת לקדם את החנות ולא על סמך שמו. בחוץ ללא ספק גודל המקום, הוותק והמוניטין שלו מטים פעמים רבות את דעת הצרכן לכיוון הרשתות הגדולות והמוכרות. כאן לעסקים קטנים ומתחילים יש הזדמנות דומה אם רק ילמדו היטב איך מוכרים באיביי.

למי מיועדים קורסי מסחר באיביי?

קורס מסחר באיביי מיועד לכולם. גם הסוחרים הוותיקים ובעלי הניסיון העוסקים במסחר כבר זמן רב יווכחו לדעת שכאן החוקים הם מעט שונים, יש פעולות שכדאי לבצע בכדי להגדיל את המכירות אשר שונות מהפעולות שמבצע סוחר בעל עסק שאינו וירטואלי. באיביי, בתור זירת מסחר עצומה בה גולשים בכל רגע כ- 350,000,000 גולשים מכל רחבי העולם יש פעולות שמומלץ לבצע בכדי שהחנות שלכם תבלוט על פני האחרות ושגולשים רבים ככל האפשר יגיעו אליכם.

מה לומדים בקורס?

בקורס לומדים להכיר מקרוב כיצד נראית מכירה בפועל, מהן השיטות להגדלת המכירות ומהן האסטרטגיות בהן כדאי לנקוט בכל הקשור לקניה ומכירה. בקורס תלמדו גם כיצד להפחית בעמלות ובהוצאות בהן כרוך המסחר באיביי, אמנם הן נמוכות יחסית, אך במכירות שוטפות עדיין הן מצטברות לסכום שאפשר ולנסות לחסוך בו.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
הקריטריונים לקבלת קצבת נכות כללית באמצעות המוסד לביטוח לאומי