פיתוח אפליקציות לאנדרואיד ובנייה לאייפון – העתיד כבר כאן!

1 זמן קריאה 394 צפיות

אם החלטתם שאתם מעוניינים באפליקציה לסמארטפון האם אתם מודעים לכך שפיתוח של אפליקציה לאנדרואיד שונה לגמרי מתהליך הפיתוח לאייפון? אם אתם מעוניינים לדעת על מה מדובר ומהי הכתובת הנכונה אליה יש לפנות למטרת פיתוח האפליקציה בה אתם מעוניינים. התחילו לקרוא.

 

שני דברים שונים אך דומים

נכון לשנת 2015 עולם הסמארטפונים נחלק לשניים. הפלאפונים החכמים של חברת אפל, כלומר מכשירי האייפון בעלי מערכת ההפעלה IOS וטלפונים חכמים בעלי מערכת ההפעלה, אנדרואיד. כיוון שמדובר על שתי מערכות הפעלה שונות גם כל הקשור אל פיתוח אפליקציות למערכות אלו נעשה בצורה שונה ועל ידי מומחים בכל תחום. אם לפני כמה שנים חברות לא הבינו מדוע לבזבז כסף יקר על בניית אפליקציה לאייפון או פיתוח של אפליקציות למכשירי האנדרואיד, כיום כולם כבר מסכימים לגבי היתרונות הרבים של האפליקציה והכדאיות של פיתוח אפליקציה ייחודית לחברה. בנוסף, יש אנשים רבים שהבינו שמדובר על מכרה זהב ובוחרים לפנות אל חברה שתפתח עבורם אפליקציה על בסיס רעיון קיים וזאת על מנת שהם יוכלו להציע אפליקציה זו בחנות האפליקציות גוגל פלי או בחנות האפליקציות של אייפון.

 

מידע ואפשרויות רכישה בכל מקום

כיום, לרוב האנשים בישראל יש מכשירים סלולאריים ולאנשים רבים יש מכשירים סלולאריים חכמים שמוכרים בכינוי ‘סמארטפונים’. מכשירים אלו הוא מכשירים עם מסך מגע שמאפשרים לנו לבצע את אותה אינטראקציה בה אנו מעוניינים באמצעות לחיצה על לחצנים ואייקונים מסוימים שמופיעים על המסך. ברגע בו אנו לוחצים במסך המגע על אותו אייקון אנחנו יוצרים אינטראקציה עם מערכת ההפעלה של המכשיר. אין זה משנה אם מדובר על מערכת הפעלה של גוגל (אנדרואיד) או שמא מערכת ההפעלה של אפל לאייפון (IOS) מה שבטוח הוא שרוב האנשים מעוניינים לייעל את הזמן שלהם, כלומר לבצע פעולות שונות באמצעות הפלאפון גם כאשר הם לא נמצאים בסביבה ממוחשבת. מסיבה זו חברות רבות מחליטות לפנות אל חברות בעלות מומחיות בתחום פיתוח אפליקציות לאייפון או/ו פיתוח אפליקציות לאנדרואיד וזאת על מנת שיבנו עבורם את אותה אפליקציה אטרקטיבית אותו בעלי המכשירים החכמים יורידו מחנות האפליקציות וישתמשו בה באופן תדיר.

 

לסיכום, אפליקציה שמותאמת לפלטפורמות הסלולאריות פועלת בצורה עצמאית ואינה תלויה בדפדפן. יתרונות נוספים של אפליקציה הם שהיא בדרך כלל רצה בצורה מהירה יותר מאשר העלאת ושימוש באתרי אינטרנט, ניתן להפעיל אותה בקלות ישירות מהפלאפון, לא כל האפליקציות מחייבות חיבור לאינטרנט על מנת להפעיל אותן. בנוסף, הן מהוות כלי שיווקי מיתוגי נפלא לחברה שמעוניינת להכיר ללקוחות פוטנציאלים מוצר או שירות חדש.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
בדי ריפוד- שקטים אך חשובים