כל מה שחשוב לדעת על הדברת חולדות

1 זמן קריאה 394 צפיות

זיהיתם חולדות או עכברים בסביבת המגורים? זה הזמן להדביר תרופה למכה ולהבטיח לעצמכם סביבת מגורים נטולת מכרסמים. בשורות הבאות ריכזנו עבורכם מידע מקצועי מורחב אודות השיטות השונות המיושמות לצורך הדברת חולדות ועכברים.

החולדות בימינו מצויות בעיקר באזורים עירוניים, ובארצנו זני החולדות הנפוצים ביותר הינם חולדת החוף והחולדה המצויה. החולדות הינן בעלות יכולת הישרדות גבוהה במיוחד והן מתאימות את עצמן לתנאי השטח בו הן בוחרות לקונן. כפועל יוצא מכך, פעולת הדברת חולדות הינה פעולה חיונית אותה מומלץ לבצע באופן מיידי בכל סביבת מגורים בה ישנה נוכחות של חולדות.

 

מרחיקים את החולדות

הדברה של חולדות הינה פעולת הדברה המשלבת בין שימוש בכמויות רעל גדולות באופן יחסי (בהשוואה לפעולות הדברה של מזיקים אחרים בסביבת המגורים) לבין שימוש במלכודות מקצועיות המיועדות ללכוד את החולדה בעודה בחיים. פעולה זו חייבת להתבצע על ידי מדביר מוסמך המתמחה בתחום הדברת החולדות, וזאת לצרכי נקיטת כל הפעולות המסייעות להימנע מסיכונים מיותרים ומחשיפת דיירי סביבת המגורים לרעל המפוזר בשטח. באופן עקרוני, על מנת להשמיד חולדות באמצעות רעל נדרשת כמות גדולה של רעל, שגם לאחר חשיפת החולדה אליו היא איננה מושמדת באופן מיידי אלא עתידה למצוא את מותה לאחר מספר שעות או ימים. כפועל יוצא מכך, הטכניקה להדברת חולדות חייבת לכלול בתוכה גם מלכודות מקצועיות המשמשות כאמצעי ללכידת החולדה בעודה בחיים, ובכך תוכלו להימנע מפגרי חולדות המצויים בתוך קירות המבנה, מערכות האינסטלציה ומקומות מסתור נוספים בסביבת המגורים.

ברוב המקרים, פעולת הדברה מקצועית של חולדות משלבת בין הצבת מלכודות בתוך שטח המגורים לבין פיזור רעל בפתחי הביוב ובמקומות נוספים מהם מגיעות חולדות אל תוך שטח הבית. פעולת הדברתן של החולדות הינה פועלה משתמשת בדומה לפעולת הרחקת יונים אלקטרונית בה נעשה שימוש באמצעים מתקדמים להרחקת היונים לאורך זמן מסביבת המגורים. פעולת הדברת החולדות ופעולת הרחקת יונים אלקטרונית הן פעולות הדברה אותן חשוב ליישם באמצעות אנשי מקצוע מנוסים ומובילים בתחום, וזאת על מנת להבטיח לעצמכם סביבת מגורים נטולת מכרסמים ויונים היודעים כמזיקים העלולים להעביר מחלות, אך בניגוד ליונים המצויות בעיקר מחוץ לשטח המגורים, החולדות פועלות למטרות התרבות בתוך שטח המגורים וזאת תוך יצירת דרכי גישה למזווי מזון בתוך שטח הדירה. אם גם אתם מודעים לכך שחולדות מצויות בסביבת המגורים שלכם, זה הזמן לפעול להדברתן באופן המיידי-ויפה שעה אחת קודם!

 

 

 

 

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
פשטידות תירס – האימא של כל הפשטידות