כננת לרכב שטח ופתרונות חילוץ נוספים

1 זמן קריאה 367 צפיות

סיטואציות בהן נמצא את עצמנו תקועים עם הרכב בצד הכביש – ועוד דווקא בשעת לילה מאוחרת ובאזור לא מיושב, יכולות להוות את נחלת כולנו. אז נכון, שישנן פעולות מנע שונות בהן נוכל לנקוט בכדי להימנע מסיטואציות שכאלו, כגון: הקפדה על תחזוקה שוטפת של הרכב, הקפדה על תשומת לב לרעשים או לריחות לא מוכרים וכדומה.. אך ישנם מקרים אותם אי אפשר לצפות ולמנוע מראש ולכן, הדרך הטובה ביותר להתכונן למקרים שכאלו, היא על ידי דאגה שתמיד יהיו ברשותנו כל אותם אביזרים אשר בזמן אמת, יוכלו לסייע לנו להתמודד עם מצבים שכאלו.

 

ישנם מגוון רחב של אביזרים אשר ייעודם לסייע בחילוץ רכבים מסוגים שונים. בין האביזרים הבולטים: כאבלים ורצועות, שאקלים, כננת לרכבי שטח, בוסטר להנעת רכב והרשימה היא עוד ארוכה. בכדי להתכונן בצורה הטובה ביותר למצבים השונים בהם הרכב יזדקק לחילוץ – חשוב בשלב הראשון להכיר בצורה מעמיקה את כל אותם אביזרי חילוץ המוצעים. וכמובן, לבחור מבין האפשרויות את אותם אביזרים אשר גם יתאימו לסוג הרכב וגם יענו על הצרכים שלנו כבעלי הרכב בצורה הטובה ביותר.

 

Mechanic working on a car

עורכים היכרות עם האביזרים השונים

אז את הכבלים ואת הרצועות כולנו מכירים. אבל האם כבעלי רכב אתם יודעים לדוגמא, מה זה בוסטר להנעת רכב ומה התפקידים שלו. ואם יש ברשותכם רכב שטח, האם אתם מכירים את כל התועלות של כננת לרכב שטח ואביזרים אחרים הדומים לה. במידה ואינכם מכירים את האביזרים, השלב הראשון הוא כמובן ללמוד להכיר אותם ולהבין את התועלות השונות שלהם. בוסטר להנעת רכב הוא אביזר גיבוי אשר ייעודו לשמש אותנו במקרים בהם המצבר התרוקן ובלעדי אותו בוסטר להנעת הרכב, אנו עלולים למצוא את עצמנו תקועים.

כננת לרכב שטח היא מנוע חשמלי עליו מחובר כבל, כאשר במקרים והרכב נתקע בשטח ניתן לקשור את הכבל של אותה כננת לרכב שטח לאובייקט כלשהו ועל ידי כך לנסות ולחלץ את הרכב.

 

כאמור, אביזרי הרכב בכלל ואביזרי החילוץ בפרט כוללים מגוון רחב של פתרונות חשובים אשר יכולים להתגלות כשימושיים במיוחד במצבים שונים. מכיוון שרבים מהנהגים כלל לא מכירים את האביזרים האלו – בשלב הראשון חשוב לערוך היכרות עם כל האפשרויות המוצעות בתחום ובשלב הבא, לבחור את אותם אביזרים אשר בכוחם להיות בעלי ערך רב במקרים בהם נמצא את עצמנו תקועים עם הרכב באמצע שום מקום.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
כיצד לבחור כלי עבודה?